среда, 11. децембар 2013.

Najdraži karmini ove jeseni.

Ćao drage moje! Danas sam uhvatila malo sunca i islikala post koji sam odavno obećala. Neću vas puno daviti tekstom, ostaviću vas da uživate u bojama. Ove karminčiće nosim poslednja 2-3 meseca prilično često, uz prilično neutralan ostatak šminke (odradiću zaseban post sa šminkom i svim ovim karminima). :)


Prva tri lepotančića ste već imali prilike da vidite na blogu. :)




Oriflame Power Shine - Cooper Bronze ste mogle videti u mom makeupu za svaki dan. :)



Swatchevi (polusenka, sunce, blic) sa leva na desno redom kojim su i predstavljeni.





Sledeća četiri malca su iz Aura Nano kolekcije. Njih obožavam, jer mi je super osećaj kada potrošim neki karmin do kraja. :D Tekstura je fenomenalna, cena pristupačna, a paleta boja više nego odlična!
Paletu možete pogledati OVDE.

Tripoli (broj 84)

Roma (broj 86)

Paris (broj 73)

Athens (broj 80) koji sam dobila od drage Lene. Hvala još jednom! :)




To bi bilo to. Da li više volite da ističete usne kada se šminkate kao što ja volim, ili ipak više volite oči da stavite u prvi plan?

Da li ste koristile neke od ovih karminčića?

Podsećam vas da se prijavite za darivanje. :)

Do sledećeg posta... :*





18 коментара:

  1. Aura ruzice obozavam! Preslatki su! Tokom jeseni volim bordo ,,tint'', dok sada za zimu opredeljujem se za rozikasto-nude simer. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih biram prema raspoloženju uglavnom. :D
      Zaista jesu preslatki. :)

      Избриши
  2. Ja nažalost ne koristim karmine, stavila sam karmin samo 1, nikako ne mogu da nadjem boju koja mi "stoji". :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno je nemoguće da ti ni jedan ne stoji, tako da moja ti je topla preporuka da nađeš negde štand sa GR karminima(i testerima naravno:D) i isprobaš svaki koji ti se dopadne. :)
      Pristupačni su, jako kvaliteni, a paleta boja je zaista velika. :)

      Избриши
  3. Bas lepe boje, i super su ti ispali swatchevi :) Ja sam u ultra tamnim nijansama ovih dana..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zahvaljujem draga. :)
      Meni je ovaj Tripoli trenutno najtamniji koji je aktuelan, sve što je tamnije ne bi bilo ok za 8h ujutro i faks. :D

      Избриши
  4. Essence mi je preeelep i posebno Aura 86. Bas cu da ga kupim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Essence ne skidam zadnjih nedelju dana, da mogu mislim da bih ga i noću nosila, haha. :D
      Auru sam nosila i za maturu, tako da mi je posebno drag. ♥
      Generalno, svi ti Nano su mi super. :)

      Избриши
  5. i ja volim ova mala pakovanja, baš ću da pogledam sutra ove Aurine karminčiće. Čudi me da ti je Essence još u životu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Essence se tako sporo troši... Neću ga nikada potrošiti. Zato ovi malci kao da ih jedem. Haha... :D

      Избриши
  6. Nisam probala njihove ruževe, ali mi se sviđaju ove nijanse. Uglavnom više volim da ističem oči.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fini su skroz. Neki neutralni bi bio skroz okej da staviš čak iako si istakla oči. :)
      Naravno sve je stvar ličnog ukusa, ja ne volim kad su mi usta "gola" pa zato kažem. :D

      Избриши
  7. Aurini su fenomenalni :) mada, one koje Ja volim su prejaki za fax i 8 ujutru,sto bi Katarina rekla :)

    ОдговориИзбриши
  8. Volim mazalice za usne, jer mi je dnevni make up u principu isti skoro svaki dan, pa mi ruževi i sjajevi ubijaju monotoniju :D U poslednje vreme najčešće mackam NYX mat lip cream :) Od ovih mi se čini najlepši ovaj Aura Roma, volim koralne nijanse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista priča. :)
      Pa nije baš koralni on, više je kao neka svetlija verzija ferari crvene u koju si dodao malko narandžaste kada se stavi na usta. (kakav opis:D) Njega imam na ovoj slici na google+ :)

      Избриши
  9. joj ja bi da Aura dođe k nama, super su mi ovi ruževi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, odlični su, mali, slatki i još se obraduješ kad potrošiš neki do kraja. :D
      Ako ti je isplativno rado ću ti ja kupiti ovde pa poslati. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*