петак, 27. децембар 2013.

Macadamia Oil Cream Color - moje iskustvo

Ćao drage moje! Nije me bilo dugo i pre svega želim da vam se izvinim zbog toga i da obećam da ću tokom praznika biti redovnija. :) Danas vam donosim utiske o Macadamia farbi za kosu kojom sam se ofarbala pre četiri dana. 

Najpre evo nekoliko slika same farbe...


Sama kutija u kojoj farba dolazi je jako lepa, tipičan dizajn za Macadamiu, kombinacija braon i zelene boje. 


Tuba sadrži 100ml što je duplo od drogerijskih farbi, a za cenu od 600 dinara i više nego korektno.





Moja nijansa je 3 - tamno braon.

A evo i uputstva koje dolazi uz farbu (klik na sliku da uvećate). :)


Pošto su Macadamia hidrogeni litarski, ljubazne devojke u Alexandar cosmetics-u su mi preporučile ovaj FreeLimixov. 

Sada kada sam vas upoznala sa proizvodima red je i da vas upoznam sa mojom kosom pre farbanja. :D 




Kao što vidite na slikama kosa mi je bila manje više zdrava, ali prilično šarena. Dve godine sam se farbala Garnier farbama prvo ovom, a zatim kada nju nisam mogla više nigde da nađem ovom, a onda sam u februaru prošle godine odlučila da se ne farbam i puštam kosu... Naravno, to me je držalo negde do septembra kada sam se prefarbala opet istom farbom i do sada nisam ništa dirala, međutim zbog moje prilično svetle prirodne boje farba je brzo spala, te mi je gornji deo kose iz tog razloga bio dosta svetliji, a krajevi skoro pa crni. 

Dugo sam merkala Macadamia farbe i premišljala se da li da se farbam ili da puštam svoju svetlu kosu... Jeste, lepa je moja kosa, tamno plava(možete videti na poslednjoj slici pri korenu koliko je zapravo svetla), ali ja sa tom bojom nisam ja... Ja sam ja kada mi je kosa tamna, pa je tako odluka pala na Macadamiu broj 3. 

Farbala sam se kod frizerke, pa sam proces farbanja nećete videti, ali ću vam ga ukratko prepričati. :D 
Dakle, celu tubu farbe je pomešala sa celim hidrogenom i prvo mi namazala koren, tj. taj svetliji deo kose. Prva stvar koja mi je bila čudna je to što farba nije bila tamna. Većina drogerijskih farbi odmah potamni kada se razmuti. Okej, to sam nekako i razumela... 
Kada mi je namazala koren prvo što me je zbunilo je to što je za farbanje ovog već tamnog dela u farbu dodala balzam da bi kako ona kaže "ubila hidrogen". Dok je ona meni utrljavala farbu pramen po pramen mene je počela da hvata panika, farba pri korenu je postala zelena (aaaaaa mamaaaaaa, biću zeleenaaaaaaa :O). Naravno, ja sam smela sa uma da je farba sa gomilom ulja i da je to normalna promena boje, jer je ubrzo postala braon.
Još jedna stvar koja me je iznenadila je to da farba kao farba ne smrdi, a da hidrogen ima neki slatkasti miris koji mene podseća na žvake. :D 
Takođe, teme me nije peklo, a nisam ni imala neke reakcije iako sam alergična na sve i svašta.
Jedini problem koji se pojavio je skidanje farbe sa čela, jer se toliko jako uhvatila da smo trljale onim maramicama deset minuta. 

Dakle, kada smo oprale kosu dobile smo ovo. :)





Prve tri slike su na suncu, a poslednja je u sobi na veštačkom svetlu. Kao što vidite kosa je zaista sjajna i prilično ravna iako nije fenirana. Opet je taj famozni gornji deo svetliji, ali je to okej i ne smeta mi. Takođe, kosu sam već dva puta prala (u sredu i danas) i farba se minimalno ispirala. Voda je bila samo malo žućkasta, nikako tamna kao sa farbama koje sam prethodno koristila. Jako sam zadovoljna ovom farbom i definitivno je preporučujem.

Da li ste koristile Macadamia farbe za kosu? Ako jeste kakvi su vaši utisci? :)

Do sledećeg posta... :*





23 коментара:

  1. Aaaaaaaaaaaaa, odlično!
    Boja ti je neuporedivo lepša nego sa Garnierom! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E kad si mi ti rekla da je odlično onda je to to. :D

      Избриши
    2. Tako je, cepidlačim prilično kad je boja kose u pitanju! :)))

      Избриши
  2. Kosa ti je prekrasna, nakon farbanja deluje jako zdravo, a sjaj je fantastičan! Baš me zanima hoće li ostati tu i nakon drugog, trećeg pranja.
    Razmišljala sam o Macadamia bojama, no kako su mi tu u Hr nedostupne (ili je cena paprena), danas sam kupila Dikson ash brown. Na uzorku deluje odlično, videćemo rezultate :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao hvala, biće još lepša kad izvučem stepenasto, sa ovom ravnom sam kao da mi je tuđa kosa na glavi. :) Iskreno se nadam da će ostati. :/
      Čekamo rezultate. :D

      Избриши
  3. Prelepa ti je kosa! Ja sam plava, a sa nama je uvek rizicnije farbanje. Jos se ne usudjujem da je probam. Ali tvoja sija...

    ОдговориИзбриши
  4. Divne su njihove farbe i tebi je super ispalo. Cula sam da plavu bas ne izvuku lepo i to je jedini razlog zbog kojeg je nisam probala ali tamne nijanse su fenomenalne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) E, i ja sam čula da su svetlije malo rizične, ali planiram baku da nagovorim da isprobamo na njenoj glavi pa ako mi uspe to javljam utiske haha... :D

      Избриши
  5. Prelepa ti je boja, i baš se vidi razlika, kosa ti deluje baš zdrava i negovana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Što se kvaliteta kose tiče isti je apsolutno kao i pre farbanja, a deluje negovanije verovatno samo zbog toga što je boja manje više izjednačena - ništa više :)

      Избриши
  6. Sad ti je prelepa kosa! Mnogo zdravija deluje! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Da, da, zbog ujednačenosti boje - inače je skroz ista kao i pre farbanja. :D

      Избриши
  7. Ja sam baš nedavno kupila neku svetlo pepeljastu nijansu, čini mi se da je 9.1 i trebalo bi u ponedeljak da se farbam. Sad sam postala skeptična pošto sam pročitala u komentarima da se svetle boje ne izvlače baš dobro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mora da znači da se neće izvući dobro, sve je to manje više individualno. Vidi da se ofarbaš danas ili sutra da bi eventualnu grešku stigla da ispraviš pre dočeka. :)

      Избриши
    2. Večeras sam se farbala i koristila sam običan hidrogen koji sam našla u Lilly-u i moram reći da sam veoma zadovoljna bojom koju sam dobila. Mislim da je ta priča oko marke hidrogena samo navlakuša da bi kupcima prodali skuplji.

      Избриши
    3. Njihovi glavni kupci su frizerski saloni, tako da bi bilo van pameti da prodaju mala pakovanja. :)

      Избриши
  8. Deluje divno, i kosa ti je baaaas sjajna! :) Razmisljala sam da probam farbu, nemam neke posebne zahteve jer se vec dugo farbam u crno, ali mi se svidja to sto kazes da se minimalno ispira, jer mi se ove drogerijske ispiraju kao lude...

    ОдговориИзбриши
  9. Omer u ovoj farbi je 1:1,5, što znači da na 100ml farbe treba staviti 150ml hidrogena, a tvoj 125ml. Ovo je bitno kod profesionalnih farbi, a balzamom se "ne ubija" hidrogen, već se postiže da se farba kasnije mnogo lakše ispira, jer zbog masnih čestica ne može da penetrira u dlaku. Ova farba sama po sebi ima dovoljno ulja. Nisam je probla, ali sam bila na korak da je kupim.Predomislila sam se zato što mi je njihov frizer rekao da oni garantuju rezultate samo sa njihovim hidrogenom, a litar mi ne treba. Na Sajmu sam dobila savete u njihovom prodajnom prostoru. Ne znam zašto su tebi sada rekli drugačije... Mada, na kraju bitno je da si ti zadovoljna rezultatom. Kosa ti je prelepa, čuvaj je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su devojke u Alexandru rekle da se "skroz dobro mešaju " i da je jedna flašica okej na jednu tubu, a ja sam frizerki samo prenela to. :D

      Zadovoljna sam i ne želim da se petljam u ono što ne znam.

      Hvala. :*

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*