петак, 06. децембар 2013.

Lilly hair mask - moisture care

Ćao drage moje! Sinoć sam vam na mojoj stranici spomenula proizvod za kosu koji malo košta, a koji me je oduševio. Reč je o maskici za kosu koju proizvodi Stevan Still za Lilly drogerije.

Neke verovatno već znate da je moja kosa do pre par meseci redovno farbana u Garnier Color Sensation 3.0 koja je skoro pa crna. Takođe, verovatno znate da sam muku mučila sa suvom kosom dok je pre malo manje od dva meseca nisam ošišala na malo duži paž. Sada mi je kosa zdrava, ali je u fazi povratka u prirodnu boju. (da ne bih svaki put ponavljala, ubaciću ovo u odeljak "o meni" :D)

Pošto nam je hladno vreme (napokon) došlo, našoj kosi je potrebna hidratacija, jer se ona, kao i koža suši na hladnoći.
E, tu na scenu stupa ovo "čudo" od 149 dinara.


Maska nam dolazi u narandžastoj kutiji od prilično meke plastike(neću uzeti za zlo s obzirom na cenu, jer sam uvek za lošije pakovanje, a dobar proizvod ukoliko nam to garantuje nisku cenu), zapremina kutije je 500ml.
Postoje još dve vrste, jedna je ljubičasta koja je za farbanu kosu i o kojoj nešto više možete pročitati kod Marine, a druga je zelena i ona je čini mi se za oštećenu kosu.



Na kutiji piše da je ovo maska za negu suve i oštećene kose, sa čim se ne bih složila, jer je sigurno da je maska neće oporaviti, takođe piše i da sadrži matični mleč.
Mojoj normalnoj kosi ova maska zaista odgovara, kosa se lepo češlja, mekana je i nije joj potrebno feniranje da bi bila ravna.
Sigurno ovo nije neka maska za duže staze i oporavke, ali je skroz korektna i preporučila bih je, jer joj je i redovna cena ispod 200 dinara.
Ja ću je koristiti u kombinaciji sa Stillovom med i čokolada maskom, ali i nekim balzamima i uljcima koje trenutno koristim (biće post o tome) i mislim da će to biti skroz fina kombinacija za zimu. 


Ja sam neko ko se u sastojke ne razume previše, tako da ako nekoga zanima evo da vidite. :) Znam da je što manje sastojaka to bolje, da voda treba da bude pri vrhu i da šampone koji imaju sulfate smem da koristim najviše jednom nedeljno, jer moje osetljivo teme u suprotnom podivlja. :D 


Što se same maske tiče po izgledu podseća malo na med i čokoladu, s tim da je malo ređa i da je miris drugačiji. Količina koju sam slikala na dlanu je dovoljna za moju kosu do ramena, tako da mislim da će prilično dugo trajati, pošto je neću koristiti baš pri svakom pranju.
Miris ne umem da definišem, tako da moraćete same da njuškate. :D Prijatan je, a ne zadržava se na kosi. 

To bi bilo to. Da li ste već probale ove maske? :) 

Do sledećeg posta... :*

P.S. Ne zaboravite DARIVANJE! ♥

17 коментара:

  1. Nisam znala da je zute boje struktura:)),moracu i ovu da uzmem,inace meni je ljubicasta bolja od maline i cokolade,sa njima nisam mogla da rasceljam kao sa ovom,i potpuno su drugacije na dodir :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro, tvoja kosa je neposlušnija od moje, ali verovatno ću i ja uzeti druge dve. Žao mi je da ih gomilam, samo mi nervozu stvaraju onako poređane kao toranj na kadi, haha :D

      Избриши
    2. Isti slucaj :),volim velika pakovanja,ali posle mesec dana neku bih promenu :D,ali opet podnosljivije je ovo od 500ml nego od 1000ml :)

      Избриши
  2. Videla sam ovu masku u Liliju i nekako ubedila sebe da mi nije potrebna, ali si me ti sada ubedila da ipak jeste. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemaš šta da izgubiš ako je probaš. Košta manje od kafe po kafićima. :D

      Избриши
  3. Prvi put vidim ovu masku. Cena je vise nego pristupacna, vredi isprobati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, mislim da su je relativno skoro izbacili, jer sam je i ja kupila čim sam je primetila. :)

      Избриши
  4. E pa super, a bas je i jeftina. Probacu je jednom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da vredi probati, jer sve i da ne odgovara nije velika šteta. :)

      Избриши
  5. Upravo sam kupila ljubicastu masku i ljubisati liliy sampon:) videcemo kako ce se pokazati

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj ja sa šamponima ne smem da eksperimentišem, preosetljivo mi je teme. Javi utiske svakako. :)

      Избриши
  6. Prvi put vidim ovu maskicu, a nekako preparate za kosu biram baš baš, a inače ih često menjam, da ne dođe do prezasićenja (kažu treba menjati šampone, maske, regeneratore i ostale stvarčice za kosu). Kad potrošim maskicu koju trenutno korisitm, možda i kupim ovu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skoro su je izbacili. :)
      Nije velika šteta probati s obzirom da je jeftina, ako odgovara super, ako ne, nema veze. :D

      Избриши
  7. Pre neki dan sam obnavljala preparate za kosu I kad sam videla da u sastavu ima parabene odustala sam...Sad ne znam sta da mislim :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, jedino od čega bežim su sulfati u šamponu. Meni je maska okej skroz, bolje radi svoj posao od dosta skupljih koje sam probala. :)

      Избриши
    2. Pasce onda jedno odricanje pakle cigara :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*