петак, 13. децембар 2013.

Liebster award

Ćao drage moje! Današnji post je vezan za tag post. Ukoliko(još uvek) ne znate, ovo je način za otkrivanje novih blogova. Ja sam dobila čak tri nominacije od dve drage devojke -  Lidije i Tanje , od najdraže Šmizletine u čitavoj blogosferi i drage Marine. :) Hvala svima! ♥


PRAVILA:
1. Zahvali se osobi/osobama koje su te nominovale
2. Odgovori na 10 pitanja koja ti je postavila osoba koja te je nominovala
3. Postavi svojih 10 pitanja
4. Nominuj 10 blogera i označi ih
5. Obavesti odabrane blogere o nominaciji


Pitanja koja su postavile Lidija i Tanja:


1. Ravna kosa ili lokne?
Dok sam imala skroz dugu kosu više sam volela lokne, sada kada je do ramena obično je feniram na ravno sa krajevima blago uvijenim na unutra. :)

2. Omiljeni modni dodatak?
Pošto je trenutno hladno vreme neka budu kapa i šal. Inače volim velike ogrlice. 

3. Najdraži preparativni proizvod i zašto?
Ovo je izuzetno teško pitanje. :D Neka bude Amika Leave in cream, pošto sam trenutno opsednuta njom, a i uvek sam posle korišćenja dobijala komplimente da mi je "kosa danas baš nešto lepa". :D

4. Omiljena putna destinacija?
Bitno je da se putuje, nije bitno gde. :)

5. Imaš li hobi i koji?
Blog je moj hobi. Inače umem i volim da sviram flautu, što na žalost u poslednje vreme jako retko radim.

6. Omiljena knjiga?
Ne mogu da se odlučim za samo jednu knjigu, ali neka to bude serijal Harry Potter. Takođe, preporučujem sve knjige Aleksandre Poter i Sophie Kinselle. (obratite pažnju na Bogomdanu domaćicu i Moj gospodin savršeni) :)

7. Omiljena hrana i poslastica?
Jako volim špagete, ali ako bih morala da biram samo jedno jelo izabrala bih grašak sa belim mesom. :)
Poslastica - čokolada.

8. Zimovanje ili letovanje?
Zimovanje, ali ne zimovanje koje podrazumeva skijanje, već zimovanje koje podrazumeva odlaske na otvorena klizališta, ispijanje tople čokolade na zimskom suncu i potpuno opuštanje. :)

9. Kako si odabrala ime za blog?
Ja sam osoba kojoj je jako bitno da bude lepa u svakom trenutku, tako da se "Beauty World by KatarinaS" nekako prirodno nadovezalo na sve to. :)

10. Poruka ili savet blogokoleginicama!
Budite svoje, ne kopirajte tuđ rad,  budite uvek sa obe noge na zemlji bez obzira na popularnost vašeg bloga, jer ćete izdvajanjem iz mase samo stvoriti gnev onih oko sebe. BUDITE SREĆNE, ali ne ugrožavajte druge! 


Pitanja koja je postavila Šmizletina:

1. Šta se trenutno nalazi u tvojoj torbi?
Uh, čekaj da vidim... Kapa, šal, rukavice, skripta, blokče, neke olovke, neseser, novčanik, fotrola za ličnu i bus plus i neki papirići koje nisam imala gde da bacim pa su tu završili. :D

2. Omiljeni parfem?
Nemam omiljeni parfem. Stalno ih menjam, trenutno koristim Avon Instinct.

3. Koji je najjeftiniji, a koji najskuplji komad šminke koji poseduješ?
Uglavnom kupujem jeftiniju šminku, tako da su to verovatno one Essence zezalice sa čuvene police sa sniženjima u Lilly-ju. Najskuplji je Guerlain ruž ja mislim.:)

4. Bez kog preparativnog proizvoda ne možeš da zamisliš dan?
Bez kreme za lice, definitivno.

5. Da li više voliš ravnu obuću, sa platformom ili štikom?
Za svaki dan ravno, platforma za neka večernja druženja, a štikla za specijalne prilike. :D

6. Imaš bukvalno samo 10 minuta da se spremiš i izađeš iz kuće. Od šminke ćeš staviti..?
Malo pudera, maskaru, olovku za obrve i sjaj.

7. Aplikacija za mobilni koju najviše koristiš?
Twitter i WhatsApp. :D 

8. Šta bi volela da dobiješ za Novu godinu?
Parice da sama sebi kupim sve što želim. Pokloni često znaju da budu promašeni, recimo tražim jednu nijansu karmina, a dobijem neku desetu ako je kupuje drugarica koja ne razlikuje bordo od crvene. :D 

9. Veštačke trepavice, da ili ne? (ako je odgovor da - omiljeni model i u kojim prilikama ih koristiš)
Nisam ih do sada koristila, jer moje trepuške prilično lepo izgledaju kada se stavi veća količina maskare na njih. Inače želim da probam Aurine, svi ih hvale.

10. Poruka ili savet blogokoleginicama!
Pročitaj gore. :) 




Pitanja koja je postavila Marina:


1. Sta je bio vas podsticaj za pokretanje bloga?
Već dugo pratim blogove, isprobavam kozmetiku i "pametujem" svima u mojoj okolini, tako da se blog nekako nadovezao na sve to kao neka vrsta kozmetičkog dnevnika. :)



2. Sta vam je najteze,a sta najlakse prilikom kreiranja nekog posta?
Fotografije su svakako najteži deo posla, jer da bi bile dobre potrebno je mnogo vremena za slikanje, sređivanje, uklapanje... Najlakše su verovatno one finalne provere pravopisa, rasporeda slika i teksta i 
slično.


3. Koja su vam tri najomiljenija make up proizvoda?
Uh teško pitanje. :D Neka bude senka/olovka za obrve, dobar crveni ruž i recimo maskara. :)


4. Da li posecujete kozmeticke salone i koje usluge najvise koristite tamo?
Posećujem, ali retko. Volim da budem sama svoj majstor, pa da se posle hvalim okolo šta sve umem, haha... 
Šalim se, uglavnom sve sama radim, jer umem, a i jeftinije je, a ako odem to je verovatno depilacija, oblikovanje obrva i slično.


5. Koje su vam tri najomiljenije maske za kosu,bilo da su hidratantne ili proteinske?
Joj ne znam, nemam omiljene, uvek menjam. :D 



6. Da morate da ponesete jedan od ovih make up lookova koji biste izabrali :

a) Marilyn Monroe

b) Cleopatra

c) Sophia Loren

Sophia Loren definitivno. :)


7.Koji je film,muzicka numera i knjiga ostavila najaci utisak na vas?
Ovo je preteško pitanje za mene. Film svakako Titanik, muzička numera neka bude Love Theme iz Kuma, a knjiga "11 minuta" Paulo Coelho.


8.Da mozete da birate u ovom trenutku a da nije mesto u kom vec zivite,na 
kom kontinentu i u kojoj drzavi sebe najradije vidite?
Iz Evrope nikada ne bih otišla, to je sigurno. Najradije bih volela da živim u Italiji, Milanu, gradu umetnosti i mode - mojih velikih ljubavi. :)



9.Da li se bavite sportom,ako da koje fitness programe trenirate?
Ne, nekada sam trenirala karate, sada povremeno odlazim na klizanje, inače mrzim da vežbam. Sada sam se malo pokrenula, valja menjati navike oko Nove godine. :D 


10.Da li ste uradili nekad nesto ludo zbog ljubavi? 
Ja lude stvari radim i bez ljubavi, a blog svakako nije mesto gde ću pričati o tome... :)

To bi bilo to drage moje, hvala još jednom na nominaciji! :)
Neću nikoga nominovati, jer smo manje više sve već odradile tag, ali ako ima neko ko još nije nominovan, a da sam ja to propustila slobodno neka odradi tag sa nekim od ovih pitanja na koja sam ja odgovarala. 

Do sledećeg posta... :*




Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*