субота, 14. децембар 2013.

Don Juan Excessive Rough & Rich 11

Ćao drage moje! Danas jedan neuobičajen post. Neuobičajen zbog šljokica. Ja sam neko ko nikada nije voleo šljokice preterano, ali u poslednje vreme sam kupila čak tri laka sa šljokicama i to je zaista veliki uspeh, morate priznati! :D Jedan od ta tri koji su mi omiljeni je upravo ovaj DJ iz nove kolekcije. 


Sam lak dolazi u prepoznatljivoj DJ bočici sa lepom malo dužom i širom četkicom koja moj nokat može da zahvati iz jednog prelaza.

Lepo i lako se maže i za boju kao iz bočice su potrebna dva tanja sloja. Zapravo, verujem i da bi jedan malo deblji sloj sasvim lepo odradio posao, ali da bi sušenje tada bilo dosta teže zbog šljokica.
 Što se boje laka tiče opisala bih ga kao tamno sivi kremasti lak u kom je gomila sitnih srebrnih šljokica koje "ludački" sijaju.
Šljokice takođe čine i da lak bude mali slatki hrapavac. :)
Mislim da je ovaj lak idealan za nadolazeći praznični period, a isto tako mislim da ću kupiti još neki (znam da će se jedna blogokoleginica silno obradovati kada vidi da sam pala na šljokice :D).

Mnoge vas verovatno zanima i kako se skida s obzirom na šljokice... Obradovaću vas, jer se lak prilično lepo i lako skida, pošto su šljokice veoma sitne (kao vilinska prašina :D).

O nekoj trajnosti laka ne mogu da pričam, jer ni jedan ne nosim duže od 2-3 dana, a toliko će sigurno izdržati. :)

I za kraj, cena laka je 210 dinara i dolazi u prelepih 18 nijansi koje možete pogledati OVDE.





Sve slike su slikane u zatvorenom sa blicom (moj dragi Beograd je tmuran danas). :)

To bi bilo to drage moje, da li ste već isprobale novu kolekciju DJ lakova ili tek nameravate? 

Do sledećeg posta... :*

13 коментара:

  1. Auuu bas je lepo,ne volim sljokice inace,ne znam sta mi je ,ovo mi je fenomenalno.

    ОдговориИзбриши
  2. Bas sam ga merkala, ali sam na kraju uzela golden rose holiday 60, i po ovome sto sam procitala apsolutno su isti. :) Samo napred sa sljokicama, ja sam zavisna od njih. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, ja kad sam poslednji put bila u Delti nije bilo tog GR, pa sam onda željno iščekivala da naletim na ovaj DJ.
      Šljokice, hmmm...nadam se da neće potrajati ta epizoda, eventualno samo u ovom obliku, haha :D

      Избриши
  3. Ja sam do pre nekoliko meseci bežala od šljokica, a onda me odjednom uhvatila manija od noktiju do senki za oči. Tako da razumem, to valjda s godinama ide :)))). A lak je fenomenalan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće da su godine u pitanju. :D Što se senki tiče i dalje sam u mat fazonu, eventualno sa pomalo sedefa, ali što se lakova tiče odlepila sam za šljokama. :)
      Sjajan je, kupiću sigurno još neku nijansu. :p

      Избриши
  4. Odusevljena sam tvojim blogom :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja imam baš istu ovu nijansu od kad i ti :) Lep je zaista ali se teško skida sa noktiju,treba mi brusilica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo staviš vaticu natopljenu acetonom, preko alu foliju, popiješ kaficu i on sam spadne. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*