субота, 07. децембар 2013.

Avon Naturals - Vanilla Moisturising Body Whip

Ćao drage moje! Danas vam prenosim utiske o jednom vanilastom proizvodu. Kada sam birala poklone za darivanje razmišljala sam da li i za vas da naručim jedan, ali sam ipak odustala, jer ga do sada nisam isprobala, a ne mogu da poklonim nešto za šta ne znam kakvo je. 
Sada mi je jako žao zbog toga, ali dobro, biće prilike da i to ispravim. :)


Avon vanila mus za telo nam dolazi u prepoznatljivoj Avon Naturals kutijici koja sadrži 200 ml.



Na dnu kutijice je nalepnica sa osnovnim podacima o proizvodu (koja odbija da se lepo uslika, imam 156 fotki i ovo je najbolje, verujte).


Što se tiče strukture samog proizvoda mene podseća na neki fil za kolače, a miris čiste vanile me prosto vuče da ga pojedem. Njamiii :D 


Zbog te filaste strukture imam utisak da je blago sedefast, ali se taj sedef na koži ne vidi uopšte.
Što se nege tiče, mislim da je zadovoljavajuća za nas koji imamo normalnu kožu tela, ali mislim da bi za neke sa suvom kožom ovo bilo nedovoljno.
Miris se na koži zadržava nekoliko sati.




Generalno, mislim da ljubitelji vanile treba da isprobaju ovo i donesu svoj lični sud. Meni se jako dopada najviše zbog mirisa i strukture, ali me ne privlači nešto posebno, jer znam da mi neće biti dovoljna nega u toku zime.

Da li ste probali ovaj premirišljavi mus? Ako jeste kakvi su utisci?

Do sledećeg posta... :*

18 коментара:

  1. Ja ga obozavam, imala sam ovaj za telo i kad ga nanesem uvece pred spavanje, ujutru kad ustanem i dalje mirisem. Prosli put sam uzela kremu za ruke sa vanilom, i isti slucaj, nanese ga ujutru pre nego sto izadjem iz kuce i ceo dan mirisem na vanilu. Ja ga obozavam i pocela sam da ga narucujem na tone i poklanjam svima :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala, ali me je privukao. Uzimala sam ranije njihove losione. Mene je samo uvek strah da nemam osečaj lepljenja. Vanilu jednostavno obožavam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, što se tiče tog straha, ne bi trebalo da ga bude pošto (bar meni) skroz i vrlo brzo upije. :) Miris je njam njam. :D

      Избриши
  3. Imala sam njihovu ou šejk vanilu i miris je neodoljiv, verujem da je to isti miris pa ovo moram da isporbam!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam imala onaj jogurt iz te linije ili je neki milkshake, ko ce znati...no mirisao je bozanstveno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam imala taj neki jogurtić, ali ne od vanile nego neki voćkasti... Ovaj mus je baš kao neki šlag/fil, dođe ti da malo mazneš i pojedeš koliko lepo miriše! :D

      Избриши
  5. Imam apsolutno sve iz ove kolekcije! :D Savršena :)

    ОдговориИзбриши
  6. Uuuu ovo je krema koja ima savršen zimski miris :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako pričamo o kolačićima i tortama da, a ako mislimo na sladoled može da bude i letnji. :D
      Vanila je za celu godinu ako se ja pitam! :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*