среда, 27. новембар 2013.

Uradi sama - praznične čestitke #1

Ćao drage moje! Danas vam donosim jedan malo drugačiji post... :)
Ne znam kako je vama, ali mene je sneg totalno ubacio u praznično raspoloženje. Neke od vas možda već znaju da sam ja završila u srednjoj smer za dizajn nameštaja, te da mi je crtanje veoma blisko i drago. Takođe, od malena volim da sama napravim sve što se može napraviti i zaista uživam u tome.
Danas sam imala slobodno popodne i odlučila sam da krenem sa izradom čestitki sa idejom da vam svake nedelje do Nove godine postavim barem jednu. 


Prvo sam na trpezarijski sto dovukla sve što će mi eventualno biti potrebno. :D 


A onda sam i smislila šta zapravo želim... :)
Neću vam pisati o uklapanju boja, oblika i slično, jer je sve stvar ličnog ukusa i vi možete iskopirati čestitku ili je samo iskoristiti za inspiraciju.


Kao osnovu za čestitku sam odabrala tamno zeleni papir. 




Narandžasti papir sam isekla tako da dobijem traku koja je jednaka jednoj osmini A4 papira...



I zatim sam je zalepila malo ispod polovine papira. :)




Četvrtinu svetlo zelenog papira sam iskrojila reckavim makazama kako bih dobila polje za crtež. :)




Željeni tekst sam ispisala prvo običnom olovkom, zatim sam prešla crnim flomasterom i na kraju uokvirila takozvanom zamenom za rapidograf. Narandžastu traku i svetlo zeleno polje sam uokvirila tamno zelenim flomasterom.


Četvrtinu belog A4 papira sam malko skratila i na njoj počela da crtam...


Prvo običnom olovkom.


Zatim sam uokvirila sve to rapidografom.


I na kraju obojila. :)



U čestitku sam zalepila četvrtinu belog papira prethodno iskrojenog reckavim makazama. Takođe sam uokvirila tamno zeleni flomasterom.


Crtež sam nalepila na svetlo zeleno polje i opet uokvirila tamno zelenim flomasterom.



Moja čestitka je spremna da primi najlepše želje! :) 

Da li volite da crtate i generalno ispoljavate svoju kreativnost na ovaj ili sličan način? Hoćete li praviti čestitke ove godine?

Da li vam se dopao ovaj post? Ako jeste, da li želite još sličnih postova s tim da čestitke budu pravljene drugom tehnikom? :) 

Da li želite možda neki kulinarski praznični post? 

Uh,koliko pitanja. :D 

Ljubim vas. 

Do sledećeg posta... :*





10 коментара:

  1. Dobra ideja za jednu novogodisnju cestitku ! :-)
    Sto se mene tice, volela bih da vidim jedan kulinarski post. :-D
    xx

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada. :)
      Biće još 2-3 varijante sigurno. :)

      Избриши
  3. Divno je:) Mislim da cu ih ove godine praviti za drugarice :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divno :)
    p.s. Gde mogu da se nabave te makaze sto seku talasice? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Ja ih imam već sigurno desetak godina, ali sam videla da ih ima po knjižarama. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*