субота, 30. новембар 2013.

November favorites - omiljeni proizvodi ovog novembra

Ćao drage moje! Kako je danas poslednji dan novembra rešila sam da "žrtvujem" par sati učenja kako bih vam pokazala koje sam to proizvode najviše koristila ovog meseca. :)  Poslednji favoriti su bili u septembru, u oktobru su manje više bili isti kao i tada, a stanje se napokon promenilo, tako da novi post je tu. :D 

Evo mog malog, ali odabranog društva. :)


Golden Rose Perfect Shine 205  - neću pisati mnogo, kliknite na link i pogledajte moje utiske o tom lepotanu. :)
Maybelline Colorama 75 - crveni lak koji sam najčešće nosila ovog meseca, poklon od moje drage Mirjane. Hvala draga ♥
Golden Rose With Protein 264 je prelep nude lak koji je i sada na mojim noktima. Baš sam ga zavolela za jako kratko vreme. Pravo je iznenađenje, jer su samo dva sloja dovoljna za boju kao u bočici što je za lak od 75 dinara odlično. :D
Golden Rose Rich Color 106 takođe poklon. Jako sam ga često imala na noktima. Hvala drugari ♥
Essence Longlasting lipstick - 07 Natural Beauty   za slučaj da niste do sada pročitale moje utiske o njemu - klik na link. :)
Avon Perfect Eyebrow Kit što duže imam ovaj set to ga više volim. :)
Avon Plump Pout sjaj u nijansi Pink Pucker. Ništa specijalno, običan sjaj koji daje osećaj hlađenja, ali ga ja volim i često sam ga koristila ovog meseca. :)


Balea krema za ruke sa ureom - sasvim slučajno sam je kupila pre desetak dana. Krenula sam na fakultet bez kreme u torbi, ruke su mi bile jako suve, ušla sam u DM...sve ostalo je istorija, haha. :D Meni odgovara i apsolutno sve kod nje mi se dopada. Mislim da ću je opet kupiti.
Baby Love šampon je jedan od najboljih šampona koji postoje, blag je i odličan za moje preosetljivo teme.
Baby Love kupka - prvenstveno je koristim kao umivalicu, a moje utiske možete videti ako kliknete na link. :)


Eucerin Lip Aktiv  mi je izuzetno dobro došao u ovim hladnim danima. Za dve nedelje sam potrošila skoro pola što mi je skroz ludo, jer nikada nisam toliko mackala labela. :D
Bioten tonik sam kupila jer je bio na sniženju, ali se između nas rodila ljubav. Ako želite pisaću detaljnije o njemu. :)
Multiactiv Anti-Stress hidrantna krema - ja ne znam da li ona stvarno otklanja tragove umora i stresa ili sam ja umisliila, ali sigurno je da predobro miriše i skroz korektno hidrira. :)
Tu su i Blush četkice koso sečena za obrve(25B) i koso sečena za puder(33) koje su nešto najsavršenije što sam mogla da kupim u poslednje vreme! ♥

To bi bilo to što se tiče mojih favorita. Kako vam se dopadaju, da li ste koristile neke od njih? 

Do sledećeg posta... :*

20 коментара:

  1. Za Babylove neću da ti pričam, sinoć sam se sva srećna okupala i namackala, onaj miris mi je aromaterapija :D
    GR karmine obožavam, od ovih Perect Shine imam 233 i preporučujem ti da probaš, roze nude nijansa :) Eucerin Lip Aktiv imam i ovaj i u tubici, i u tubici je bolji...
    Balea Ureu imam za stopala, odlična je
    U Blush četkice sam zaljubljena <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odbijam da kupim još neki nude karmin, ne mogu da stignem da potrošim ni ove, haha. :D
      Meni je ovaj korektan, iako mi je omiljena mazalica za usta onaj Avon tretman sa matičnim mlečom koji sam izgubila, pa ga je Eucerin zamenio.
      Četkice su totalna ljubav ♥

      Избриши
    2. Ja ih nakupovala, a uopšte ih ne mažem :) Baš retko...
      ja mackam svašta, ali mi je deftinitvno najdelotvorniji pantenol pred spavanje :)
      Mene željka ona lepezasta...Baš :D

      Избриши
  2. Imamo dva zajednička- Eucerin mazalicu i Bioten tonik! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Povučena istim popustom, kupila sam Bioten piling zalice za nekih 240-250 dinara i nije mi loš, iako bih volela da je malo grublji :D

    ОдговориИзбриши
  4. Lepo si se ponovila :) za kakvu kozu je malina multiactiv? imala sam krastavac i neven :) Koliko vidim jel i tvoj bioten od dinje? :)) Lepe boje ruzeva,moracu da probam essence :D zbog utisnutog ziga :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na kutiji piše da je za sve tipove, posebno za normalnu i mešovitu. Moja je mešovita i skroz mi je fina. :) Dunja, ne dinja. :D

      Избриши
    2. Pa vidim da je na tvojoj bocici veca vocka :D. Meni lice slabo prihvata kreme,neven je bio mnogo mastan,a krastavac vise voden,sigurno je malina zlatna sredina:)

      Избриши
    3. Mislim da su samo redizajnirali pakovanja, dinja ni nema. :D
      Pa ne znam, pokušaj, nemaš mnogo da izgubiš ako je probaš, povoljna je. :)

      Избриши
  5. Volim da citam favorite :)) Bas planiram da probam ovaj tonik, ali strpecu se da potrosim prvo ovaj koji imam. :D I Balea kremica me zanima, treba mi neka koja stvarno neguje, a ne samo da daje lep osecaj 5 min posle mazanja...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ih volim. :)
      E, mislim da je još uvek na sniženju, pa vidi iskoristi to. :)
      Što se kreme tiče ne znam šta da ti kažem, moje ruke nisu mnogo zahtevne i meni je skroz korektna, ne verujem da će nekome ko ima jako suve ruke pomoći, jer nije dovoljno masna, ali izuzetno lepo hidrira. Ako ti treba neka "jača" probaj Avon kremu sa matičnim mlečom. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*