недеља, 24. новембар 2013.

Nivea Diamond Volume šampon i balzam + Diamond Gloss lak za kosu

Ćao drage moje! :* Ukoliko me pratite na fejsu, pre neke dve nedelje ste mogle videti da sam dobila na recenziju paketić sa proizvodima iz nove Nivea Diamond kolekcije + prelep kišobran. :)  Bočice proizvoda su već pri kraju, jer smo proizvode testirale mama, sestra i ja kako bi utisci bili potpuniji.



Pre nego što krenem da vam pišem pojedinačno o proizvodima mislim da prvo moram da vam objasnim koja od nas tri ima kakvu kosu. :)

Mama(42) -  kratka kosa, godinama se farba u crno što se odražava na kvalitet kose. Kosa je sklona tome da bude suva, teme nije preterano osetljivo.

Sestra(15) - veoma duga kosa, nikada nije farbana, ali je prilično neposlušna i sklona tome da bude talasasta, veoma je gusta i uglavnom joj svi preparati odgovaraju, jer nije toliko zahtevna za održavanje, teme ponekad ume da bude osetljivo.

Ja (19) - kosa srednje dužine (do ramena), nekada farbana u tamno braon, skoro crno, trenutno u fazi puštanja prirodne boje, krajevi skloni uvijanju na kiši/magli, inače je prirodno blago talasasta kosa, užasno osetljivo teme.


Paket se sastojao od: 
-Nivea Diamond Volume Caring Shine šampona
- Nivea Diamond Volume Caring Shine balzama
- Nivea Diamond Gloss laka za kosu




Prvo ću krenuti sa šamponom...
Proizvođač nam kaže da je ovo šampon lagane formulacije, da u sebi sadrži čestice dijamanata i prirodni keratin koji povećavaju sjaj i volumen kose, kao i da je bez silikona.

Klik na sliku za uvećanje :)

A evo šta nas tri kažemo. :)

Mama kaže da šampon super miriše, da lepo pere kosu, ne mrsi je, ali da skida užasno mnogo farbe i da je to nervira. :D

Sestri je super, jer njenoj kosi koja prirodno nema sjaj, stvarno da sjaj, a volumen koji joj inače ne manjka je još izraženiji, nije imala nikakve iritacije temena.

Za mene je stvarno pravo iznenađenje. Inače nisam ljubitelj Nivea proizvoda, ali mi se ovaj paketić delimično dopao. Šampon super miriše, lepo mi čisti kosu, ne mrsi je, farbu mi skida, ali mi to ne smeta, jer sam u fazi puštanja prirodne boje. Neke veće iritacije temena nisam imala, ali ono što sam primetila je da mi se drugi dan posle pranja kosa već mastila što je jako neobično, jer se tek posle 3-4 zamasti (dakle obično ni ne stigne da se zamasti, jer je perem svaki drugi dan). Ne znam da li je to zbog šampona, ili vremena koje je napolju takvo kakvo je, ali eto, nije na odmet da vam i to kažem. :)





Sledeći je balzam. :)
Proizvođač kaže da je ovo balzam lagane formulacije koji kosu neguje finim česticama dijamanata i tečnim keratinom koji omogućava jačanje strukture dlake, a kosi daje raskošan sjaj i drži je da "ne pada".


Mama je rekla "Napiši da je balzam mnogo bolji od šampona i da je jedan od boljih koje sam probala do sada. Ma ekstra mi je, kupićemo ga sigurno." :D

Sestra je zadovoljna, kosa joj je stvarno glatka i sjajna što je retkost osim u slučaju kada se isfenira. :)

Balzam je i meni omiljeni deo paketa, jer od kada ga koristim kosa se znatno manje uvija kada je napolju velika vlaga. Sviđa mi se miris i to što mi kosa posle repa deluje mnogo manje izlomljeno nego inače (mada je to možda i zbog drugih prskalica koje koristim, ne znam. :/). Sve u svemu slažem se sa proizvođačem. :)




I za kraj lak za kosu za koji proizvođač kaže da je sprej za dijamantski sjaj kose i ekstra jako učvršćivanje koje je postojano ceo dan. Kosa je mekana i gipka, a nova formulacija sa Vitamin Fix sistemom pruža i aktivnu negu.


Mama je lak koristila skoro svaki dan i oduševljena je. Prvo što je miris prijatan, drugo što joj frizura traje ceo dan.

Sestra ga je isprobala sinoć za jednu žurku kada sam joj napravila čarapa punđu, vratila se sa istom frizurom kao i kada je krenula, a kosu je već oprala, tako da neki detaljniji utisak nema. :D 

Ja sam ga koristila nekoliko puta, prilično sam zadovoljna, pre svega mirisom, zatim time kako fiksira.
Meni se ne dopada što me je posle nekoliko sati glava svrbela, ali to je verovatno opet zbog mog osetljivog temena.


To bi bilo to. Da li ste koristile neke od ovih proizvoda, ako jeste kako vam se dopadaju? 
Da li planirate da isprobate nešto?

Hvala Aleksandru Stipčiću koji me je kontaktirao radi preuzimanja ovog paketića. :)

Do sledećeg posta... :*

*Iako je proizvod dobijen na recenziju od PR tima to nije uticalo na moje mišljenje o njemu


2 коментара:

  1. Imam pitanjce za lak, da li slepi kosu kada se naprska kao što radi većina lakova?
    Pozz :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da kažem da je ne slepi uopšte, jer po meni lak koji ne fiksira dlaku i nije lak, ali je znatno manje slepi od ostalih lakova koje sam do sada probala. Ono što sam ja primetila je da je slepljivanje dosta izraženo ako se lak približi kosi, a ako se udalji da je skoro neprimetno. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*