петак, 08. новембар 2013.

New in

Ćao drage moje! Jutros sam se probudila sa idejom da odem i napokon kupim jednu četku za feniranje koju sam videla, ali sam se naravno vratila sa nekim drugim sitnicama i od četke sam odustala... 
Dugo nisam pisala new in(iako je naravno bilo mnogo noviteta), tako da sam odlučila da vam ga iskuckam, što znači i da očekujem da mi kažete da li vas nešto od ovoga zanima malo detaljnije. :)

Ovo bi bilo to malo, ali odabrano društvo. :)

Essence tečni korektor. Do sada nikada nisam imala potrebu za tečnim korektorima, jer nisam ni imala podočnjake. Za mene je do nedavno korektor bio samo korektor u stiku kojim sam kamuflirala bubuljice. :D
Videćemo kako će se ovaj pokazati, trebalo bi da bude okej s obzirom da moji podočnjaci nisu baš toliko zahtevni. :)


Essence sredstvo za ojačavanje noktiju isto kupujem prvi put. Merkala sam ga dugo, ali na kraju sam ga kupila ipak. Bočica me je osvojila.♥
Maybelline Colorama Polka Dots lakić je birala sestra, ali ću ga maznuti i ja po koji put. :)

Nekoliko dana sam bila bez svog omiljenog pudera, cedila sam ostatke iz stare tube da bih se na kraju čitava dva dana šminkala avon puderom koji baš i ne volim, jer me je mrzelo da odem i kupim ovaj. Da, toliko sam bila umorna posle svih dnevnih aktivnosti.

I za kraj prelepa Ingrid paletica koju jurim već duže vreme. Napokon sam je ulovila, jupiiiiii! ♥
Njoj ću sigurno posvetiti zaseban post. Podseća me na NYX Natural paletu pomalo...


Što se cena tiče, račune sam pogubila, tako da znam samo da je paleta 390, jer na njoj to i piše i da je puder 280 jer ga stalno kupujem... Ostale sitnice su oko 300 dinara.

Da li ste koristile nešto od ovih proizvoda? Ako jeste kakvi su vaši utisci? :)

Do sledećeg posta... :*

34 коментара:

  1. Divan je maybelline lak! tecni korektor ce ti dobro doci da osvezi lice i sam taj deo, ako si izabrala pravu nijansu naravno :) oni uglavnom nemaju neku moc pokrivanja, ali su super kao iluminatori :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videćemo za korektor, trebalo bi da odgovara. :) A lak je posebna priča... :D

      Избриши
  2. Colorama lak sam i ja kupila pre jedno 3 nedelje i mazala sam ga ja, mazala su ga moje drugarice... predivan je, ako se namaze preko nekog laka izgleda kao da ti je neko crtao po noktima ali se zato skida mnooogo tesko, ja imam skidac laka za profesionalce koji sam kupila pa ponovo nije lako. Plus, kada se dodje negde do polovine laka tada nekako mora da se okrene naopako lak i da se mucka malo jer sam lak kao da je nedovoljan jer sve ove crno bele tackice su vidljive upravo tako - crno i belo.
    A ingrid ja koristim bb kremu i neverovatnu pokrivnu moc ima ali sad kad vidim da ima i pudera sreca sreca radost :D
    Hvala za ideju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Ingrid fenomenalan. Javi utiske obavezno, a ja ću se potruditi da ovih dana odradim recenziju pudera. :)

      Избриши
    2. Mene bi jako radovala recenzija pudera !!
      Samo nemoj zaboraviti da napises kakva ti je koza i koji si podton, olaksalo bi nama ostalima u izboru nijansi ;)
      Ja sam se bas nameracila da potrazim ovaj puder kad budem dolazila u Srbiju :)

      Избриши
    3. Napisaću sve, ne brini. Potrudiću se da bude što pre. :)

      Избриши
  3. Pazi kad lakiras nokte sa tim srebrnim essence za jacanje,nemoj slucajno po zanoktici i kozi okolo,pece kao ludoo! ja sam malkice presla,boleo me je prst ceo dan,bukvalno. Kontam da je hemija neka teska,pise da ima formaldehid. Ali inace,radi posao :)
    pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si prva koja to spominje... Možda si alergična na neki od sastojaka.
      Hvala u svakom slučaju. :)

      Избриши
    2. Pa jeste doduse,imam osetljivu kozu. Ali drugarica ima slicno iskustvo,pa kontam bolje da kazem neko da se zeznes kao ja :)

      Избриши
  4. Koliko kosta essence tecni korektor i kakav je je l' si probala? :D btw, odlican ti je blog :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Napisala sam da ne znam tačno, oko 300 dinara. Za podočnjake je okej, bar na prvu loptu.
      Hvala. :)

      Избриши
  5. Essence korektor sam probala i nije mi dobar, ima jako slabu moc prekrivanja,podocnjake ne prekriva. Ja sam jos greskom izvukla tamniju nijasnu nego planirano, ali mi je posluzio preko leta za ujednacavanje tena, za to je bio ok. :) Ingrid puder planiram da probam kada potrosim ovaj koji imam, a zanimaju me senke, jel su mat ili sa shimerom??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni i ne treba baš jako prekrivanje, više da mi posvetli malo taj deo... :)
      Senke su mat, ali postoji i sedefasta verzija.
      Biće swatchevi ovih dana. :)

      Избриши
  6. Cao, zanima me gde si uzela tu Ingrid paletu? Pozz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Parfimerija Jovana, blok 45. Ima je po većini manjih parfimerija i na sajtu http://www.kozmetikaiparfemi.rs/
      Pozz :)

      Избриши
    2. Vazi, hvala ti na odgovoru :-*

      Избриши
  7. Одговори
    1. Da, napokon, jurim je još pre nego što si je ti uzela... :D
      Pet puta sam ušla u parfimeriju i čula "jao, poslednju braon sam prodala pre sat vremena", tako da sam baš srećna. :) ♥

      Избриши
  8. I ja sam omanula nijansu korektora :D Nista specijalno...Nekako mi jos istakne podocnjake pa ga koristim za bubuljice...korektor sam drugi kupila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa ja nisam omanula nijansu i na prvo šminkanje mi je super. :)

      Избриши
  9. I ja pazarila isti lak danas :D
    Paleta je prelepa, jedva cekam recenziju..Nadam se da su postojane i cena je iznenadjujuca:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lak je divan. :)
      Biće ovih dana sigurno, samo ne smem ništa da obećavam kada. :D
      Za dan uz neku finu bazu će sigurno raditi svoj posao. :)
      Ja sam je i kupila za svakodnevno šminkanje, pa ćemo videti. :D

      Избриши
  10. Jaaao, ovaj lak je divan. Nisam ga još vidjela kod nas, moram pogledati.

    ОдговориИзбриши
  11. Divna kupovina :) Ja kada sam se jednom uhvatila za tu essence olovku otpao je bio cep a dlacice su bile suve kao barut kao da im je stajao sto godina izlozento je bilo u Dm-u,pa sam uzela u stiku,obavezno javi kako se pokazao i kakva je struktura.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa verovatno si se za tester uhvatila. :D
      Proizvod je u celofanu kada se kupi, ja sam ga skinula pre slikanja. :)
      Fin je, lepo se razmazuje, ne skuplja se u pregibima, nije ni previše tečan, ni previše gust... To su utisci za danas pošto sam ga namackala čim sam islikala, a skinula malopre. Videćemo za dalje... :)

      Избриши
  12. Je l' je ingrid puder mat? Mislim je l' moze sam da ide ili mora preko neki puder? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu baš da kažem da je mat, više je onako dewy finiš, ali ga ja uvek matiram puderom u kamenu, jer tako duže traje, bez njega samo sklizne sa lica posle 3-4 sata, a sa njim mi traje i po 8h. :)

      Избриши
  13. Puder, puder, puder! Pisi o njemu :) inace, lepa kupovina, lakic je fenomenalan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću, hoću, biće ovih dana, samo da mi prođe gužva, pa da mogu lepo na tenane sve da islikam i ispišem pošto je to moj najdraži puder ipak zaslužio. :)

      Избриши
  14. Koliko si nahvalila puder mislim da cu definitivno da ga probam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To što ga ja volim, ne znači da će ga svi voleti. :D
      Javi kako ti se dopao! :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*