недеља, 10. новембар 2013.

Ingrid Prêt – À - Porter mat paleta senki

Ćao drage moje! Danas vam donosim utiske o Ingrid paletici koju ste imali prilike da vidite u new in postu. :)
Paletu sam jako dugo tražila i nekako sam uvek ulazila u parfimeriju i slušala rečenicu "jao, pa što nisi ranije došla, pre pola sata sam prodala poslednju braon".
Ova paleta me po bojama podseća na NYX Natural paletu s tim da je dosta jeftinija.
Post će biti dug i sa prilično mnogo slika, tako da uzmite kafu i zavalite se. :)







Slike palete na direktnom suncu.







I u hladu... :)

Paleta se sastoji od pet senki bež-braon tonova. Pigmentacija nije baš najbolja, svetle senke su manje pigmentovane, dok sa ove tri tamnije nema nikakvih problema. Fino se blendaju, a truse se jako malo.
Postojanost je pristojna uz Avon bazu koju ja koristim. Svakako nisu neke senke za specijalne prilike, ali su za svaki dan odlične. :)






Sa bazom...

Bez baze...

Iako su slabije pigmentovane ja sam izuzetno zadovoljna ovom paletom, jer skroz ispunjava sve što je potrebno za jednu paleticu koja se koristi svakodnevno i daje mogućnost kreiranja lepog neutralnog izgleda.

Moja ljubav prema Ingrid kozmetici već prerasta u opsesiju, krenula sam sa puderom u koji se kunem i svaki put se sve više iznenadim koliko dobre proizvode mogu dobiti za malo para. :D

Ovih dana ću vam pisati i o mom omiljenom puderu, a do tada mi recite kako vam se dopada ova paleta, da li ste je koristile ili možda posle ovoga posta imate želju da je probate? :)
Ako imate neko dodatno pitanje, pišite, jer sam se pre svega trudila da dam neke osnovne informacije i mnogo slika.

Do sledećeg posta... :* 

11 коментара:

  1. Posle ove recenzije sigurno bih pre uzela Ingrid ovu paletu,nego Golden Rose onu od 5 boja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kakva je Golden Rose, nisam je nikada videla uživo, mada svi kažu da je fina. :)
      Ako uzmeš javi kako ti se dopala. :)

      Избриши
  2. Ne mogu da docekam post o ingrid puderu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U gužvi sam ovih dana, ide mi rođendan, spremam kolokvijume, smišljam darivanje za vas, čim ulovim vremena i dobro osvetljenje slikam, pošto želim da bude malo drugačija recenzija nego inače. :)
      Družićemo se na fejs stranici do tada. :*

      Избриши
  3. Одговори
    1. U lokalnoj parfimeriji (Novi Beograd, ako ti odgovara lokacija da ti dam tačnu adresu, jer je tamo sve jako jeftino, jeftinije nego na ostalim mestima), ali imaju i prodavnicu na Vračaru, a možeš i naručiti preko neta. :)
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.381319925298861.81770.270259983071523&type=3
      Pozz :)

      Избриши
    2. E ovako, to ti je tržni centar Enjub u bloku 45, ulica Jurija Gagarina(ne znam tačno koji je broj) uglavnom, parfimerija Jovana, lokal je u prvom delu sa strane koja gleda ka zgradama pored picerije(imaju stolovi ispred), lokal je malo neugledan, videćeš natrpan izlog... :D

      Избриши
  4. Umjesto ovih, puno bolje su Flormar sjenke, one mogu i za svaki dan i za specijalne prilike. Kvartet od 4 sjenke, sifra im je P045 su savrsene!
    Ne svidja mi se sto je slaba pigmentacija svijetlih, zato su FM bolji izbor, a cak su i jeftinije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uz dužno poštovanje Lejla, nemamo svi isti ukus i iste kriterijume za dnevnu šminku. Kome je šta bolji izbor, da li je skuplje ili jeftinije. Zar je bitno? Svako bira ono što želi i nikome ne treba ništa nametati. Ako meni ove senke odgovaraju i ako sam napomenula da ih koristim pri svakom šminkanju zašto bi ti meni sada na ovaj drzak i bezobrazan način pisala šta je bolji izbor za mene?! Ne razumem... Svakako, hvala na komentaru.

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*