петак, 15. новембар 2013.

Ingrid Mineral Silk&Lift tečni puder (porcelan 29)

Ćao drage moje! Napokon je na red došao Ingrid tečni puder... Da, da. :) Kao što već verovatno znate ako ste me čitale ovo je moj omiljeni puder! :)





Moja koža je mešovita, što znači da mi je T-zona masnija, a obrazi povremeno znaju da zatežu. Takođe, na bradi imam flekice i ožiljke od bubuljica koje sam čapkala kada to nije trebalo i koje su nekada izraženije(kao sada), a nekada se ne vide uopšte.
Što se tiče samog tena - svetao je (s tim da leti posle dva dana na suncu imam boju kakvu neki nemaju ni posle deset dana), ali je žućkasto maslinast i ovo je jedan od retkih pudera koji mi po nijansi savršeno odgovara.


Buuuuu! :D (obraz se sija zbog kreme :P) 

Puder je jako gust i za potpunu prekrivenost je potrebna jako mala količina. Nekome ko voli lagane pudere ovo sigurno neće biti dobar puder, ali ja ga jako volim, jer sam neko ko se ili šminka od početka do kraja ili se ne šminka uopšte. :)

Kako biste videle u kojoj meri prekriva slikala sam ga i na ruci. Gornje dve su bez pudera, donje dve sa. Kako vam se čini?
(klik na sliku za uvećanje)


Na puderu piše da traje do 16h sa čim se ne bih složila. Ja ga nikada nisam nosila duže od 10h. Jeste, istina je da posle 5-6h iako imam preko GR puder u kamenu (o kom ćemo neki drugi put) čelo i nos malo prosijaju, ali to je problem koji se lako rešava papirićima ili sa čuvenim "idem da napuderišem nos". :D

Ako bismo upoređivali cenu i kvalitet ovog pudera kada je neko moje mišljenje u pitanju, kvalitet je mnogo iznad cene.
Za 280 dinara koliko košta u parfimeriji u kojoj ga ja kupujem 30ml proizvoda je i više nego povoljno ako uzmemo u obzir da mi jedna tuba traje minimum četiri meseca.

Ovo je jedan od onih pudera koje neki nazivaju teškim, iako on to ne mora biti. Ja ga nanosim u jednom jako tankom sloju nakon kreme (koju ostavim da upije par minuta), s tim da ukoliko je potrebno na neke delove dodam još jedan tanak sloj dok puder ne upije skroz u kožu.

Sa blicom. Izgledam prilično ubledelo od njega i ovo nije najrealniji prikaz.

I bez blica, prirodniji i realniji prikaz.


U početku sam ga nanosila prstima i tada je kao i sa beauty blenderom finiš dewy, ali juče sam napokon kupila Blush 33 četkicu i iznenadila se koliko ona zapravo matira puder. Fantazija!



Jedina mana je što se puder proizvodi u samo četiri nijanse (na žalost) i što prodajna mreža nije baš rasprostranjena.
Moj je u nijansi Porcelan (broj 29) koja je ujedno i najsvetlija.


Ove dve slike sam pozajmila iz svog starog posta. :)



To bi bilo to drage moje, ukoliko sam nešto izostavila pitajte me! :)
Kako vam se dopada ovaj puder, da li ste ga probale do sada?

Do sledećeg posta... :*

8 коментара:

  1. Одговори
    1. Nisam samo to kupila pa ne znam tačno, ali neki dinar ispod 600 dinara je.

      Избриши
  2. Dopada mi se kako ti stoji na poslednje dve slike :),jos na gornjoj slici zaista izgleda kao porcelam. :)) Povoljan je i mislim da ga treba probati. Nekada koristim Miss sporty so clear kao podlogu,mislim da bi Ingrid imao slicnu funkciju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O hvala ti, mada ga ja nikada ne nosim samostalno. Da, na gornjoj je baš takav zbog blica, ne slika se baš najlepše, ali ga volim.
      Miss Sporty nisam probala tako da ne bih znala da ih uporedim. :)

      Избриши
  3. Gde mogu da nadjem ovaj puder? (=

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uglavnom po manjim parfimerijama ili na http://www.kozmetikaiparfemi.rs/ :)

      Избриши
  4. probala sam njihove lakove za nokte koji su divni, suse se jako brzo i postojani su, to me je navelo da potrazim puder. Ali jos uvek nisam sigurna kako bi pristajao mojoj problematicnoj kozi sklonoj miteserima..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dok ne probaš nećeš znati. Nije velika cifra u pitanju, tako da ne gubiš puno ako ti ne odgovara.

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*