субота, 16. новембар 2013.

Flormar Quartet Eye Shadow (broj 47)

Ćao drage moje! :) Ako me pratite redovno na fejsu mogle ste videti da sam ovu paleticu dobila na poklon za rođendan pre dva dana. Možda je za neku realnu recenziju prerano, ali kako meni postojanost kod senki i nije preterano bitna, a ove su i bez baze uspele da izdrže jedan radni dan rešila sam da vam ih pokažem, jer sam u boje zaljubljena. ♥


Pakovanje je repoznatljivo Flormar pakovanje. Nekome će biti možda nezgodno, ali je prilično čvrsto i šanse da se otvori u neseseru su male. 



Kompletna paleta je teška 14 grama što znači da svaka senka ima 3,5g što je prilično mnogo. :)





Pigmentovanost senki me je oduševila.
Bela koja obično zna da bude slaba i providna je ludački pigmentovana, ova najtamnija braon-ljubičasta nešto manje kao i roze, dok je jorgovan ljubičasta najmanje pigmentovana.
Senke se jako malo truse i lepo se blendaju. 
Ovo su moje prve Flormar senke, ali sigurno neće biti jedine, jer sam oduševljena. Neću vas gušiti tekstom, puštam vas da uživate u divnim roze ljubičastim tonovima koji su skroz ja (zvali su me roze dete, šta da vam kažem :D).



Slike na direktnom prirodnom svetlu bez baze.

Slika u zatvorenom sa blicom, bez baze.


Ukoliko imate neka pitanja u vezi palete, a da sam ja preskočila da napišem, pitajte. 
Da li imate neke Flormar senke, ako da koje bi mi preporučile? :)


Do sledećeg posta... :*
.

12 коментара:

  1. Kada sam kupovala Flormar sjenila ova mi se paletica tako dopala ali neko je dirao gdje ne treba i vidjeli su se otisci prstića na svakoj, tako da sam se odlučila za druge nijanse ali sigurno ću se vratiti po ovu, divna je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh da, to ni ja ne volim... :/ Moja je bila savršena, ali sam ja tupsonka prvo isprobala boje, pa tek onda slikala, tako da se meni vide na slikama otisci prstiju. :D
      Ja sam još pre imala neki njihov puder i rumenilo, ali im definitivno moram posvetiti više pažnje u budućnosti. :)

      Избриши
  2. Bas su dobro pigmentovane,posebno me bela odusevila :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super sjenke ;)
    Ja imam njihov quartet sjenki, u crnom pakovanju,broj 402,isto su lijepe pigmentovane,zadovoljna sam i trajnošću,sve u svemu fin omjer cijene i kvalitete ;)
    Iskreno,nisam ni znala za Flormar dok nisam počela čitati blogove,ovako lijepih cura kao što si ti. :)Tako sam počela u svom gradu tražiti tu dekorativu i pronašlaaaa :D.Imam i nihovo rumenilo P112 i s njim sam ekstra zadovoljna.Hvala cure! Pozzzz

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se svidja ova paleta,boje,pakovanje,sve,dobri swatchevi,cim naletim na njihov stand,moracu da se malo zadrzim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh drago mi je da ti se dopada! :)
      Ja sam isto rešila da nabavim još nešto njihovo. :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*