среда, 20. новембар 2013.

Essence Longlasting Lipstick - 07 Natural Beauty

Ćao drage moje! Ako me pratite na fejsu verovatno ste već videle da je ovo trenutno moj omiljeni karmin. Iako je jeftin ja sam se tri dana kolebala da li da ga kupim ili ne... 







Iako nikada nisam bila ljubitelj Essence ruževa ova kolekcija me je oduševila. Počevši od pakovanja, preko izgleda samog karmina, nijansi, pa sve do postojanosti.
Pakovanje je od crne čvrste mat plastike sa prstenom u boji karmina. Poklopac lepo leže i male su šanse da će se otvoriti u tašni.
Na samom karminu je essence logo što mu daje dašak luksuza morate priznati. :)



Karmin je jako lepo pigmentovan, kremast je i na usnama stoji dobra tri sata. Na šoljama se zadržava, ali ne preterano. Kada se skida skida se ravnomerno.
O boji vam neću pisati, jer mislim da sam je realno uslikala. Ovo je jedna od onih nijansi koje su malko tamnije od boje mojih usana i koje ja najčešće biram preko dana.


Mislim da je ovo jedan jako lep karmin i da je odnos cene i kvaliteta više nego odličan. Ukoliko niste probale do sada toplo vam ga preporučujem, a ja ću sigurno uzeti još neku od nijansi.

Da li vam se dopada? Koja je vaša omiljena nijansa karmina za dan?
Da li želite da uradim neki look sa proizvodima koje trenutno koristim? :)

Do sledećeg posta... :*

24 коментара:

  1. Одговори
    1. Da, znam, imaš i one druge prelepote za koje se suzdržavam da ih ne kupim... :) Karakter mi je nula. :D

      Избриши
  2. Deluje lepo, mene privlaci onaj "ljubicasti", ali nikako da ga kupim. Moracu uskoro! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljubičasti je i meni zapao za oko. :) Stvarno im je ova kolekcija ekstra. :)

      Избриши
  3. Baš je lep i verujem da se savršeno uklapa u sve :) Nisam probala ove karmine :) Za dnevni look koristim ili sjaj ili neki natural/ latte/ nežno rozikasti ruž.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da ti ne manjka karmina, ali ove vredi probati. :)
      Ja u poslednje vreme više volim karmine od sjajeva, ali mislim da ću se u toku zime vratiti na sjajeve uz labelo za dnevne varijante. :D

      Избриши
  4. Posebno mi se dopada utisnuti logo,i boja je lepa :))

    ОдговориИзбриши
  5. Do skoro sam izbegaval Essence zbog lošeg iskustva sa mono senkama, ali ovaj ruž je PRELEP! Koja je cena? Mislim da mu neću odoleti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam baš zavolela Essence u poslednje vreme.
      Nisam sigurna, između 320 i 330, nije više. :)

      Избриши
  6. Da li mozes molim te da mi kazes koja je cena? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
  7. lijepa nijansa slijedim te prati me ako ti se sviđa moj blog :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da je ovo jedna od onih nijansi koje se svima dopadaju. :)

      Избриши
  8. Bas lepa nijansa :-)
    Dopada mi se :-*

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jao Katarina, odavno nisam vidjela ovako lijepu nijansu. Obavezno moram vidjeti ima li ga na Essence stalku u Banjoj Luci.

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*