среда, 06. новембар 2013.

Don Juan One Coat 227

Ćao drage moje! Kako mi san ne ide na oči, rešila sam da islikam svoje nokte i napišem post. Ovaj lak ste mogle videti i na mojoj stranici posle prvog mazanja. Sada sam ga namazala drugi put i mogu reći samo da ga volim još više! 

Prilično me je iznenadilo koliko se realno slikao s obzirom da sam slikala u sobi. Sa blicom je isti kao na suncu, a bez njega baš onakav kakav je u zatvorenoj, veštački osvetljenoj prostoriji.
Pravi mali kameleon. :)













Ne bih baš mogla reći da je ovo one coat lak. Da, lepo je pigmentovan, ali ja ga nikada ne bih nosila u jednom sloju. Na slikama imam dva sloja, a ujutro ću verovatno pre GR gel nadlaka namazati još jedan, jer ne volim kada mi se providi linija nokta. Naravno, to nije za zameriti laku, jer je boja fenomenalna, a i prilično dugotrajna. 
Jedino što bi nekima moglo da predstavlja problem je malo tanja dugačka četkica.



Za nekih 150-160 dinara koliko košta ovaj lak dobijate stvarno odličan lak.
Ako do sada niste, trk do parfimerije i izaberite svoju nijansu ovog lepog DJ laka, ja se sigurno neću zadržati samo na ovom! :)

Kako vam se dopada ovaj lak, da li imate neki, ako imate koji vam je omiljeni?

Do sledećeg posta... :*

P.S. Uskoro planiram jednu malu nagradnu igru, tako da ako niste, trk da lajkujete moju fejs stranicu, gde će uskoro biti više detalja! :) 

8 коментара:

  1. Malo jaca boja ali je elegantan :),i vec ga vidim u kombinaciji sa nekim svojim novim nakitom lol :) Odlican je efekat slika crno-bela a lak u boji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, svi ga primete, a ne izgleda neukusno. :) Ja bih ga nosila non stop, ali mi je žao da ostale lakiće zapostavim. :D

      Избриши
  2. Skoro sam kupila onaj nude i odusevljena sam, nije bas jednoslojac ali pigmentacija je odlicna! :) Definitivno cu probati jos neki, i pogotovo mi se svidja taj momenat menjanja nijanse! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, ja sam njega pikirala, on je sledeći! :D
      Da, da, skroz je lud, a lep. :D
      p.s. Baci pogled na poruke na fejsu, poslala sam ti nešto još pre neki dan. :)

      Избриши
  3. Postoji mali trik za nanošenje Don Juan OC lakova - treba paziti da četkica što manje dodiruje nokat nego je treba držati skoro vodoravno, paralelno sa noktom i tako kliznim pokretima naneti lak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, to je odlična fora, samo bi oni manje spretni i sa kraćim noktima mogli da se umackaju. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*