понедељак, 25. новембар 2013.

Baby Love Waschbalsam

Ćao drage moje! :) Danas vam predstavljam jedan bebeći proizvod koji je meni najbolji proizod koji sam isprobala ovog meseca. :)
Reč je o Baby Love kremastoj kupki (da je tako nazovemo). :D 



Kao što većina vas zn Baby Love je DM robna marka, odnosno njihova linija kozmetike za bebe. Ja sam neko ko izuzetno voli bebeću kozmetiku i smatram da ako je to nešto namenjeno tek rođenim bebama mora da bude dobro.


Konkretno za ovu kupku nisam ni znala da postoji. Videla sam je sasvim slučajno kada sam kupovala Baby Love šampon i nešto me je nateralo da okrenem i pročitam etiketu...Oduševila sam se onim što piše, a kasnije i onim što ova kupkica radi. Neke od vas možda i znaju da imam malog brata, tako da sam išla na ono da ako meni ne bude odgovaralo, odgovaraće njemu. :D Sada je delimo. :)

Pakovanje je tipično za Baby Love proizvode - svetlo plava plastična flaša i praktična pumpica.
Za nešto više od 300 dinara dobijemo 500ml proizvoda. :)




Ono što je mene oduševilo je to što ova kupka u sebi ne sadrži boje, mineralna ulja ni sapun, ali zato sadrži bebi losion i pantenol.
Od kada sam je kupila koristim je svaki dan za umivanje(čitaj skidanje šminke). Skida čak i maskaru, a ne iritira oči. Ne znam, meni je ovo otkriće godine... :D
Često sam hvatala sebe kako se i tuširam sa ovom kupkicom.
Koža je mekana i ne zateže, a opet je jako lepo očišćena.




Sve u svemu, mislim da je ovo odličan odnos cene/kvaliteta, ali da je još bolje to što je proizvod praktično višenamenski.

Volite li vi bebeću kozmetiku, da li ste probale ovu kupku? 

Do sledećeg posta... :*

10 коментара:

  1. Svaki put kad ušem DM stanem da pomirišem ovu kolekciju :))) Predivno mirišu, blago, baš na bebu :) Uvek pomislim da uzmem neko njihovo mleko za telo, pa se zaustavim, ali mislim da posle tvoje recenzije neću uspeti :p Imam dve njihove kreme u tubici koje sam kupila zbog mirisa i mackam ih kako stignem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mleko za telo je imao brat pre godinu dve i znam da mu je bilo super, ja se doduše nisam mackala jer je mama uvela "zabranu" korišćenja Nikolinih kremica tada pošto su nestajale za nedelju dana, haha... :D
      Slobodno isprobaj, ne može da škodi. :) Mene je ova najviše oduševila zbog toga što nema sapun, odmah sam u DM-u sebe videla kako se umivam sa njom, hahaha :D

      Избриши
  2. I ja isto obozavam ovu kolekciju, planiram da kupim mleko za telo cim potrosim bekutan,odlican je posle depilacije ili brijanja protiv iritacija. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, ako odgovara bebama za guzu i nama je super za iritacije. :D

      Избриши
  3. Cao! Malopre sam otkrila tvoj blog i bas mi se svidja :) Samo tako nastavi :)
    Imam jedno pitanje. Posto bih i sama htela da pokrenem blog, zanima me tvoje iskustvo- kako da ljudi saznaju za moj blog i pocnu da ga prate, da li je tehnicki komplikovano, koliko vremena oduzima...?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na lepim rečima! :)
      Zamoliću te da mi se javiš na moju facebook stranicu u inbox ili na mejl, pa ćemo da pričamo o tome. :*

      Избриши
  4. Na prvi pogled sam pomislila da je recenzija šampona :) Nisam probala dečije kupke do sada, nekako nisu me privlačile da budem iskrena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. No draga, šampon će tek biti, polako. :D
      Ja je koristim kao umivalicu prvenstveno, ali je totalno višenamenski proizvod. :)

      Избриши
  5. Haha, i ja spremam par bebećih postova, jedan će biti o Musteli (kupke i kremice) a jedan o Babylove-u (tuferi, vlažne maramice itd). Mustela ti je odlična, mada je maaalo skuplja, ali Babylove mi uliva poverenje jer je DMova marka i proizvodi se u N(j)emačkoj ;) A i cena je odlična. Mada ima žena koje se kunu u Chicco, a meni stoji već godinu dana neotpakovan neki set...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imao je brat Mustelu kad je bio skroz mali čini mi se. :) Meni se relativno skoro od Chicco šampona digla perut kao bebe kad dobiju temenjaču... :/ BabyLove obožavam :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*