четвртак, 07. новембар 2013.

Avon Perfect Eyebrow Kit

Ćao drage moje! Danas vam donosim utiske o mom novom omiljenom komadu šminke. :) Ja sam neko ko jako vodi računa o obrvama, neko ko voli da su obrve lepe, simetrične, ali i upadljive, stoga mi je olovka za obrve jako bitna... Bila mi je bitna do sada. :D 
Do pre par dana sam koristila Avon olovku za obrve koju sam potrošila, a onda je ovaj setić stigao! Ljubav na prvo šminkanje. ♥


Kutija je kao i kod svih Avon proizvoda. Jednostavna, crna i elegantna. To je ono što najviše volim kod Avona. 



Pakovanje samog proizvoda je isto tako tipično za Avon. Crna čvrsta plastična kutija sa ogledalom sa unutrašnje strane.


Made in China... Da, toliko o tome kako je kineska šminka loša i ne ispitana. :D




Set se sastoji od voska, pudera za obrve (braon mat senke) i dvostrane četkice koja i nije preterano korisna. 



Na prvi pogled sam mislila da će mi senka biti previše svetla, ali kada se nanese preko voska potamni i savršeno odgovara mom tenu, boji obrva i kose. Stvarno sam se prijatno iznenadila. 
Pokušala sam prvo da nanesem ovom četkicom iz seta, ali sam se ipak opredelila za Blush25B koso sečenu za obrve.
Ne razmazuje mi se i traje ceo dan na obrvama. Ja sam ga kupila na sniženju i platila oko 500 dinara, s tim što mu je redovna cena nešto veća.


Sve u svemu, ovo je dobar proizvod. Jedina mana bi mogla biti to što postoji samo jedna nijansa. Ja sam malo guglala i videla da u svetu postoji i nijansa za plavuše, ali je kod nas nema... :/

Da li volite ovakve proizvode? Kakvi su vaši utisci o njima? :)

Do sledećeg posta... :*

8 коментара:

  1. Sredjene obrve su mi must have! Ja koristim obicnu senku i uglastu cetkicu. :) Set mi lepo izgelda, mozda ga probam jednom, mada mi je bezveze sto ima samo jednu boju, privlacniji su mi oni sa par nijansi koje mogu onda da se kombinuju za razlicite prilike. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je okej jedna nijansa ako je pogođena. :) Imam mnoooogooo setova koji su mi na listi želja, ali ovaj je naleteo slučajno, a ispalo je da je super. :D

      Избриши
  2. Danas se baš sve pravi u Kini, čak i mnogi HE brendovi. Obrve ne popunjavam uvek, samo po nekad, jer volim prirodan izgled i crtkanje mi oduzima dosta vremena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Kinezi sve drže...
      Ja moram, jer su prilično retke i delujem bolesno ako ih malko ne popunim, a što se vremena tiče već sam se izveštila pa sve završim za dva minuta. :D

      Избриши
  3. Steta sto nemaju i svetlije nijanse za plavuse :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda će se pojaviti... Glupavo je stvarno što je jedna nijansa samo. :/

      Избриши
  4. Trebala si swatch uslikati, baš me zanima :D
    Ja inače obrve popunjavam nijansom 2 iz avon Mocha Latte quoda. Ovo mi se svidjelo na prvi pogled, pogotovo zbog voska, ali me odibija ta jedna nijansa :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tamnija je ova od te koju ti koristiš za nijansu sigurno, ako ne i više kada se ukombinuje sa voskom. :/ Videću ovih dana neki look da odradim pa ću svakako upotrebiti i ovaj setić. :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*