уторак, 01. октобар 2013.

Uradi sama - karmin od voštane bojice (?!)

Ćao drage moje! Danas sa vama delim jedan DIY koji sam pre neki dan videla na yt-u i koji sam morala da isprobam. Reč je o karminu koji je napravljen od voštanih bojica. Voštane bojice su napravljene od voska i pigmenta, kako su većinom neotrovne, zbog dece koja ih koriste mogu se koristiti za kozmetiku. 


Potrebno nam je:
- komad voštane bojice u boji karmina koji želimo da napravimo
- malo meda
- malo maslinovog ulja
- prazna kutijica od karmina
- sveća
- kutlača ili kašika


Voštane boje od kojih želimo da napravimo karmin stavimo u kutlaču, a kutlaču iznad sveće kako bi se boje otopile. Kada se boje otope dodamo ulje i med.




Vratite još malo iznad sveće kako bi se sastojci lepo pomešali, a zatim sve to sipajte u kutijicu koju ste prethodno pripremili. 



Hladite u frižideru 30-45 min ili u zamrzivaču 15-20. 


Gotov karmin izgleda ovako. 



Možete primetiti da je ova mućkalica dosta pigmentovana, s obzirom na to da sam ja koristila i belu voštanu. Ne mislim da je ovo karmin koji može da se koristi svaki dan, daleko od toga, jako je suv i nezgodan, ali mislim da je jako dobra fora za isprobavanje toga kako nam neke "čudne" boje stoje ili za pravljenje neke šminke za maskenbale. 

Šta mislite o ovome? Da li ste kao i ja radoznale, pa sve što ste videle na yt-u morate da isprobate i da se uverite da je to tako? :D 

Do sledećeg posta... :* 

P.S. U nekom narednom periodu neću biti svakodnevno aktivna, jer je počeo fakultet, ali vas svakako neću zaboraviti. :)







10 коментара:

  1. Jaoooo odlicno :D Bas mi za halloween treba svasta a kod nas nema boja za nabaviti. Hvala za post.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam znala za ovo, skroz je interesantna fora. Ne treba mi karmin, ali moraću da isprobam, jer obožavam ovakve mućkalice u kućnoj radinosti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je prvo bilo neverovatno dok sam gledala video, ali kako mi takve stvari ne daju mira morala sam da isprobam i podelim to sa vama, pošto mi je dobro ispalo. :) Živele mućkalice! :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*