петак, 04. октобар 2013.

September Favorites - Omiljeni proizvodi ovog septembra

Ćao drage moje! Danas ću vam pokazati proizvode koje sam najviše volela ovog meseca. :) Neke od njih ste već videle na blogu. Ovoga puta sam ubacila i neke sitnice koje nisu kozmetika. Da počnemo... :)



Voljeni Oz higlighter koji sam kao i ovo prelepo rumenilo koristila pri svakom šminkanju. 

Avon glimmerstick olovka za usta (mystery mauve) koja se savršeno uklapa sa bojom mojih usana.  Oriflame Power Shine (copper bronze) karmin koji sam koristila apsolutno svaki dan. Avon Care tretman za usta sa matičnim mlečom, savršena nega i povoljna cena. Benefit fruit lip balm od limuna, fin sjaj i dobra nega. :)

Lakovi koje sam najčešće mazala. GR rich colour 35 i 24, kao i Avon Speed Dry u nijansi Vamp it.

Aura papirići za matiranje lica koji su apsolutno savršenstvo. <3 I Njegovo Veličanstvo Ebelin beauty blender! :D


Becolino 2u1 šampon i kupka koju sam koristila za umivanje, toliko je dobra da planiram opet da je kupim. Kao i čuveni Mixa micelarni šampon. :)


Ne kozmetičke, ali ništa manje bitne stvari... Pošto sam brucoš indeks je postao moj novi favorit za naredne četiri godine! :D Tu su i ogrlica i narukvica koje sam najčešće nosila u septembru. :)

Moja najdraža ešarpa i još draže naočare koje su upotpunjavale svaku kombinaciju. :)

Pa drage moje, kako vam se čine moji ovomesečni favoriti? Jeste li nešto koristile od ovoga? Pišite mi, pitajte sve što vas zanima. :) 

Do sledećeg posta... :*

P.S. Znam da sam malo zakasnila sa ovim postom, ali me euforija oko fakulteta prilično drži pa nisam znala ni kako se zovem, tako da je slikanje postova bilo palo u vodu što zbog toga što zbog lošeg vremena. :D 


28 коментара:

  1. Jao index sto bih ja volela opet da studiram :D Probaj babylove kupku pisala sam u mojim favoritima, mada i becolino divno mirise. Lepa ti je esarpa gde si je kupila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Babylove mi je u planu svakako, a Becolino je bratov, ja se "šlepam" uz njega. :D Ešarpu sam uzela krajem avgusta u New Yorkeru u Ušću, ona je kao iz jednog dela, a mama je jednu jako sličnu samo sa sitnijim printom i veću posle par dana pronašla u jednoj od onih "sve za" prodavnica za 160 dinara. :)
      Hvala ti. :*

      Избриши
    2. Ja bas trazim ovakvu sa krupnim :( hvala na info :*

      Избриши
    3. Nema na čemu, ako naletim negde na nešto slično javljam. :) :*

      Избриши
  2. Uzivaj u svakom danu studiranja jer tek kad prodje, shvatis koliko je bez obzira na sve, bilo lepo :) Super favoriti, zainteresovala si me za neke proizvode :)

    ОдговориИзбриши
  3. sretno na fakultetu ;)

    A favoriti su ti divni, kod nas je konačno došla Mixa pa ću i to probati :D

    ОдговориИзбриши
  4. Super favoriti! I ja koristim taj Mixa sampon, ali meni je onako...meh... Gde si kupila naocare, super su? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :)
      Joj meni je Mixa super jer je blag, pošto kosu perem na svaka 2-3 dana, tako da nije ni masna ni preterano prljava. :)
      Naočare sam kupila u Piramidi kod onog dekice ispod glavnih stepenica. :)

      Избриши
  5. Super proizvodi,drago mi je sto ti je i indeks u favoritima,to je super ! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Koliko kostaju Aurini papirici za matiranje lica? Jel ima u liliju? :) Da li imaju beauty blenderi u liliju da se kupe? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Papirići imaju u Lilly-ju oni su 199 dinara, a bb je iz DM-a i samo se tamo prodaje. :)

      Избриши
  7. Vidim da si zadovoljna Essence highlighterom, ja nazalost ne mogu da se pohvalim istim :(. Uopste mi se ne sija, ustvari je kao kameni puder..ne znam u cemu je fora

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je super, šljokice se ne vide uopšte, ali na svetlu daje baš zdrav sjaj. Čime ga nanosiš? Možda je do toga... :)

      Избриши
    2. Prstima :). Probala sam razne cetke, ali ispostavilo se da prstima mogu najbolje da utrljam.

      Избриши
    3. Vidiš meni prstima uopšte ne sjaji, jer mi sav shimer ostane na prstima... :/ Ja ga nanosim koso sečenom četkom za rumenilo ili ako ga stavljam po dužini nosa onda malo većom pljosnatom za senke i stvarno mi se tako mnogo bolje pokazalo. :)

      Избриши
  8. Marama je bozanstvena <3
    Taj Ebelin blender nikako da kupim :D
    Sjani favoriti :) i srecan polazak na fax :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što se blendera tiče, super je, lice jako lepo izgleda kada se puder njim nanese, ali nikako nije higijenski i mora non stop da se pere i mene to mnogo nervira tako da sam ga već prilično izgustirala. :/ Hvala ti. <3

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*