понедељак, 28. октобар 2013.

Multiactiv Natural Shower Gel sa ekstraktom meda

Ćao drage moje! Opet pauzu u učenju koristim da se vama javim. :) Nadam se da ću u narednim danima moći češće da vam kuckam. 
Ovoga puta, pišem o jednom delu moje prve nagrade koju sam dobila od kada imam blog.Ako me pratite na fejsu mogle ste videti da su Multiactiv kozmetika i Lena sa bloga Pirlitanje organizovali to darivanje i ovim putem želim da im se zahvalim. :)


Sam paketić je stigao u prelepoj plastičnoj kutija-kesi sa simpatičnom mašnicom na vrhu. :)
Večeras ću izneti utiske o gelu za tuširanje, jer smatram da sam za ovih par dana o njemu mogla da steknem neki dobar utisak, dok mi za mleko za telo treba još vremena. :)


Prvo, po meni ovo nije gel za tuširanje, već kupka-losion, pošto je jako kremasto i hidrantno.
Pakovanje je obično, bela plastika, poklopac na otvatanje i nalepnica. Nije baš najlepše i ja bih možda više volela da je plastika providna, ali je svakako praktično za kupatilo, ne klizi, lako se dozira...


Evo šta nam proizvođač kaže... Potpuno bih se složila sa tim, nega je stvarno odlična i ne bih imala ništa posebno da dodam. Koristim ga od četvrtka (kada je paket stigao) svaki dan i nemam zamerki.

Koga zanimaju sastojci. :)


Rok trajanja je 12 meseci od otvaranja (ja ću biti srećna ako izguram 20 dana, haha :D) :)

U paketiću je stigao i prirodni sunđer za kupanje za koji sam kasnije saznala da je zapravo osušena biljka lufa koja pripada porodici tikvi.
Ovo mi je možda i omiljeni deo paketa. Sunđer je prilično grub i svakako nije za celo telo, ali je za noge fantastičan, jer podstiče mikrocirkulaciju, a samim tim nam pomaže protiv celulita.
Takođe, mislim i da je dobra zamena za piling. :)
Kada sam ga videla, prilično sam se zbunila zbog njegovog izgleda, ali kada se pokvasi, to je već druga priča.
Sunđer nije želeo da sarađuje u slikanju, pa je dosta belji nego uživo i ne vidi se baš najbolje njegova struktura, ali to je to. :)




To bi bilo to za današnji post. Kada steknem utisak o losionu, biće post i o njemu. :)
Kupku svakako preporučujem i svakako ću je kupiti kada potrošim ovu.
Da li ste vi koristile nešto od Multiactiv kozmetike, ako jeste šta mi preporučujete? :)

Do sledećeg posta... :*

*Iako sam proizvod dobila, to nije uticalo na moje utiske. Sve što sam napisala stvarno i mislim. :)


7 коментара:

  1. Bas mi je drago sto ti se svidja proizvod ! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno sam se prijatno iznenadila. :)
      Moram malo da proučim i one čuvene maskice ovih dana. :)

      Избриши
  2. Lepa recenzija :). Taj sunđer za telo mi deluje baš zanimljivo. Šta se desi kada se pokvasi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Znaš kako, kadaj je sunđer suv prilično je tvrd i grub i ja sam mislila da se sa njim nikada neću okupati baš zbog toga, ali kada se baš dobro pokvasi znatno omekša, naravno ne bude mekan i nežan, ali bude dovoljno mekan da bi mogao da se koristi, a da to ne bude neprijatno. :)

      Избриши
  3. Je l' znaš možda da li u liliju imaju beli mat puder i koliko košta? :-)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*