недеља, 06. октобар 2013.

Lepota iz kuhinje #5

Ćao drage moje! Kako provodite vikend? Nadam se da vam je lepo kao i meni... :)
Ako me pratite redovno na fejsu ili nekoj od drugih društvenih mreža verovatno već znate da je nedelja dan za lepotu iz kuhinje. :)

Danas ću sa vama podeliti jedan trik za lepšu kosu... Jedini potreban sastojak je baš onaj koji svakodnevno imamo u frižideru! :)


 Jogurt piće koje nam je većini neizostavni deo doručka. Piće koje okrepljuje. Osim što je preukusan i izuzetno zdrav može nam pomoći u oživljavanju hemijski izmučene kose, kose koja je suva i bez sjaja.

Veoma je lako. 

Jogurt utrljajte na suvu kosu, ostavite da odstoji 20-30 minuta, a potom isperite prvo mlakom, zatim hladnom vodom i nakon toga šamponom koji inače koristite (ja uvek koristim neke blage šampone, bebi varijante ili tako nešto). 

Verovatno se pitate zašto baš jogurt? Moram priznati da ni meni nije bilo jasno dok nisam izguglala i pronašla objašnjenje. 
Naime, mlečna kiselina uklanja prljavštinu sa temena, a mlečne masti hidriraju vlas. 

Kosa nakon ovog "tretmana" bude izuzetno mekana i znatno sjajnija nego pre njega. :)

Da li ste nekada isprobale ovo? Ako jeste kako ste zadovoljne? Hoćete li isprobati posle ovog posta ako do sada nikada niste? :)
Javite mi vaše utiske! 

Do sledećeg posta... :* 


*slika je preuzeta sa interneta


6 коментара:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*