недеља, 27. октобар 2013.

Golden Rose Perfect Shine 205

Ćao drage moje! Trenutno sam u knjigama, jer spremam prve kolokvijume, ali sam ovu pauzu u učenju rešila pametno da iskoristim i iskuckam vam post, pošto slike stoje i čekaju(najavu ste mogle videti na fejsu). :)
Danas vam predstavljam moj novi omiljeni karmin. Nudać za svaki dan. :)



Kao i sva GR šminka i ovaj karminčić dolazi u lepoj kartonskoj kutiji. Ova kutija je neke nedefinisane boje. Ljubičasto bordo sa zlatnim slovima... Na kutiji je naznačen broj karmina kao i ostale pojedinosti vezane za karmin. Ovaj konkretno sadrži vitamine A i E.

Posebno mi se sviđa što se kroz kutijicu vidi i broj na karminu što mislim da je veoma praktično, a i tako smo sigurne da je u kutiji stvarno ona nijansa koju želimo.



Kutijica je od bordo-ljubičaste plastike sa zlatnim detaljima i izgleda veoma elegantno.


Količina karmina je 4,2g, ali na žalost ni jedna od slika nije uspela lepo da mi se fokusira :/


Karminčić slikan u senci.

I na direktnom suncu...




Swatchevi na ruci...

Evo i kako izgleda na usnama.

Ono što moram da napomenem je da je izuzetno hidrantan i kremast. Za cenu od 195 dinara koliko košta sigurno nigde nećete naći bolji karmin. Meni je ovo već novi omiljeni karmin za svaki dan, a svakako planiram da kupim i još neke nijanse.

Da li ste koristile karmine iz ove GR kolekcije, ako jeste koja vam je omiljena nijansa? 
Da li ćete posle ovog posta kupiti neki GR karmin?

I za kraj, recite mi, šta bi ste u nekom od sledećih postova volele da vidite. Don Juan lak za nokte, Aloja gel ili Multiactiv set koji sam dobila pre neki dan? :)

Do sledećeg posta(ili kraja kolokvijuma)... :*

10 коментара:

  1. Lepa boja, imam jedan njihov pink u ovom pakovanju, i bas ga volim! Hidrantniji i bolji meni od klasicnih njihovih u crnom pakovanju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pošla po jedan crni, ali ih nisu imali, tako da sam završila sa ovim. I svakako planiram da uzmem još neku boju, zaljubila sam se u ovaj karmin. :)

      Избриши
  2. Imam samo jedan GR karmin i odlican je, ne znam zasto ih nemam vise kad im je cena stvarno smesna. :D Definitivno cu nabaviti neki tamniji za jesen, prihvatam predloge. ;) :) A, volela bih da vidim post o aloja gelu.
    p.s. Srecno na kolokvijumima!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja planiram koliko sutra-prekosutra da se vratim po neki tamniji(iako mi nije potreban), ako naletim na neki lep obavestiću. :)
      Važi, ne obećavam, ali mislim da će biti u utorak-sredu. :)
      I da, hvala! :*

      Избриши
  3. Bas lepo izgleda :) Kod Golden Rose sminke mi se najvise i dopada to sto lepo daju u kutiji sve zapakovano :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, ja ih jako cenim zbog toga. Mislim da mnogo više njihova šminka vredi od tih simboličnih cena, ali ne žalim se. :D

      Избриши
  4. Prelepo izgleda na usnama, nijansa je mnogo lepa a jos je i pristupacan :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam probala ruževe iz te linije, ali jesam ostale i baš mi se sviđaju :) ii ovo je baš lijepa nijansa i super izgleda na usnama!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj obavezno! :)
      Nijansa je genijalna, nudać baš po mojoj meri. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*