среда, 30. октобар 2013.

Ciganka sam malaaaa - Halloween look :)

Ćao drage moje! Danas sam rešila da se igram malo... Ukoliko sutra idete na neku žurku povodom Noći Veštica, a ne znate u šta da se maskirate, ja ću vam sada dati jednu ideju za koju je potrebno relativno malo vremena (oko pola sata), ali doooosta šminke... 
Neću vas daviti tekstom, pustiću vas da se malo smejete. Ja sam se jedva suzdržavala da ne puknem od smeha na slikama. Grimase sam namerno pravila, jer maska to dozvoljava, ali i da bi videle konture lica koje su na žalost jedva vidljive na slikama... 


Ten je meni oduzeo najviše vremena, dobrih 15-20 minuta. Nakon tečnog pudera koji standardno koristim sam nanela ovaj tamniji bronzer iz Deborah palete, a konture sam radila braon senkom iz Nouba palete koja u sebi ima sitni sedef(zato što je najpigmentovanija i ni jedna druga se ne bi videla). 



Nadam se da možete da primetite u kojoj meri sam suzila i "nagrbavila" nos... :D




Što se očiju tiče, samo sam pregib naglasila braon senkom, a uz trepavice sam nanela ovu tirkiznu senku iz čuvene kineske palete. Obrve sam prvo popunila svojom standardnom olovkom za obrve, a zatim mestimično i crnim kreonom.


Na usne sam nanela prvo crveni karmin, a onda preko njega i drečavo roze. I da, ne zaboravite mladež iznad usne! :)
Na kraju je sve to ispalo ovako... :D 










Pošto ovo nije recenzija proizvoda dozvolila sam sebi malo igranja sa efektima... 

Kako vam se dopada ova moja igrarija? :D 
Da li volite da se maskirate? 

Do sledećeg (ozbiljnijeg) posta... :*




22 коментара:

  1. Haha, super ti je fora, baš mi se sviđa. Sledeći put se samo malo negde razmrljaj, ipak ti umeš da se šminkaš (ako me razumeš) :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, sledećeg puta verovatno neće biti, jedva sam se umila... :D Drago i je da vam se svima sviđa, nisam očekivala to. :D <3

      Избриши
  2. Hehe, super je ispalo :-)
    A znas sta je zalosno, sto se gomila cura stvarno tako sminka kad izlaze, a nije Halloween :-D
    I sto se ti za razliku od takvihi znas nasminkati ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, verovala ili ne, jedna devojka sa fakulteta koja se tako šminka mi je i dala ideju da sve to malo iskarikiram i prilagodim aktuelnoj temi. :D
      Drago mi je da ti se dopada :*

      Избриши
    2. Jeste bas, to je najsmjesnije u svoj prici :))))
      ispade moderna Cigancica :)))))
      Extra je!! :)))

      Избриши
  3. Moderna ciganka :D Ruž je glavni, zasjenio je sve ostalo :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ti si blesava žena e slatko me sad nasmeja ,al skinula si orginal.može da mi gataš malo? :D
    Inače moram da kažem da tamo na slici skroz gore gde si samo sa puderom,si mi pre pre preslatka :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajde i ja nekoga da nasmejem. :D
      Može, sve može. :P
      Hvala ♥

      Избриши
  5. Odlicnooo! :-))))) Obozavam oktobar bas zbog maskiranja! :-)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*