петак, 11. октобар 2013.

Avon Ideal Flawless tečni puder - prvi utisci

Ćao drage moje! Napokon sam i ja kupila ovaj toliko hvaljeni puder, pa sam rešila da sa vama podelim svoje prve utiske. :)


Pakovanje je lepo, kao i kod svih Avon proizvoda. Crna sjajna kartonska kutija sa belim i srebrnim slovima.


Ovaj puder ima SPF15 što i nije tako loše. :)


Evo i sastava koga zanima. :)


Bočica je jako lepa. Staklena je, oblika kvadra sa crnim poklopcem i pumpicom. Čitala sam da ga mnogi upoređuju sa Chanel puderom što zbog pakovanja što zbog samog proizvoda. Da, pakovanje moram priznati podseća, a za proizvod ne znam, jer nisam imala priliku da isprobam Chanel. :)



Namerno sam na unutrašnjem delu zgloba odlučila da vam pokažem, jer su mi tu vene dosta vidljive pošto mi je koža bukvalno providna, a takođe možete videti i koliko se puder skuplja u pregibima. Dakle, moja ruka bez pudera. 


Evo kako puder izgleda. Ovo je količina koja izađe kada se pumpica pritisne do pola. Ja sam uzela nijansu Ivory koju i inače uzimam kada su Avon puderi u pitanju. 


I evo kako izgleda kada se puder razmaže. Uveličajte sliku da bi bolje videle. Puder je lep, dosta pokriva što ja volim, međutim dosta se skuplja u pregibima tako da definitivno mislim da nije pogodan za stariju kožu. Lagan je što je još jedan plus. Mada ima i jednu manu....
PREPUN je sitnih šljokica. To već nisam očekivala, a ne sećam se da sam pročitala u nekoj od recenzija. :/
Okej, kada preko nanesem moj GR kameni puder biće to okej, ali stvarno me je iznenadilo. 
Mislim, za 1200 dinara je sasvim korektan, ali nisam očekivala šljokice. I očekivala sam da bude samo malko gušći, ali eto... 


Sve u svemu fin je proizvod. Neću ga ponovo kupiti, jer volim da često isprobavam nove pudere, a s obzirom na količinu ovaj će potrajati najmanje šest meseci. 
Ako izuzmemo šljokice i to što se skuplja u pregibima ovaj puder je stvarno dobar. 
Ja bih mu dala jednu jaku četvorku.  :)

Da li ste koristile ovaj puder? Kako vam se dopada? Imate li želju da ga probate? Koji puder inače koristite? Pišite mi... :)

Do sledećeg posta... :*

12 коментара:

  1. Одговори
    1. To je najveće razočarenje meni. :( Sreća pa se ne vide kada se stavi puder u kamenu preko. :D

      Избриши
  2. Meni je ovaj puder odgovarao ali nisam bila oborena sa nogu. Zbog toga ga vise nisam kupovala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fin je, ali sam očekivala više s obzirom na toliko pohvala i poređenja sa Chanelom.

      Избриши
  3. Au, 1200 din. za Avonov puder?? Mnogooo..., uvek bih se pre odlucila za Bourjois koji na snizenju uhvatim za iste pare :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja mislim da je mnogo, ali sam ga kupila zbog gomile preporuka od strane raznih stranih blogerki. Moguće je da uopšte za naše tržište ne šalju istu stvar. :)
      Meni je najbolji na svetu Ingridov tečni puder koji nije ni 300 dinara. ;)

      Избриши
  4. Imam ga i skroz je oke, trenutno pretamnu nijansu ali definitivno ću da kupim i nešto svjetlije... Iako uvijek ganjam jače prekrivanje, ovaj je skroz OK i baš fino miriše, prekriva, izgleda, blenda... K'o da sam reklama :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako voliš jače prekrivanje pokušaj da nabaviš Ingrid tečni puder u tubici. Izuzetno je povoljan, a fantastičan. :)

      Избриши
  5. Ja ga koristim za svaki dan, dok za izlaske volim nešto jače :D
    Malo me i nervira taj dewy finish pa ga uvijek moram matirati kamenim puderom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fin je, lepo prekriva. Mada ja ne znam za sredinu, ili se šminkam kompletno ili se ne šminkam uopšte. :D I mene to nervira :/

      Избриши
  6. Da li mozes da mi preporucis neki dobar mat tecni puder, da ima pumpicu (mada i ne mora). Stvarno ne mogu da se odlucim, meni je sve to isto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolje bi bilo da mi se javiš na fejsu preko moje grupe ili na mail, nije baš zahvalno preporučiti puder. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*