среда, 02. октобар 2013.

40 stvari koje niste znale o meni TAG :)

Ćao drage moje! Kako danas nemam obaveze, a vreme mi ne dozvoljava da bilo šta od planiranog slikam rešila sam da vam nakuckam jedan tag post koji je meni veoma zanimljiv i koji volim da čitam po drugim blogovima. :)


1. Ime mi je birala mama. 
2. Da sam bila dečak zvala bih se Nikola.
3. Nekada sam išla u muzičku školu i svirala flatu, ali je nikada nisam završila. 
4. Užasno se kajem što nisam završila flautu i negde mi je u planu da je završim vanredno makar i sa 50 godina.
5. Užasno se plašim buba. 
6. Punjene paprike jedem bez paprike.
7. Ne volim paradajz. 
8. Kečap obožavam i ne mogu da živim bez njega.
9. Omiljeno kuvano jelo mi je grašak. 
10. Ne pijem gazirane sokove. 
11. Smrtno sam alergična na mak. 
12. Alergična sam na sve vrste polena i zato me hvataju napadi kijanja(ljudi neka shvate da alergija nije prelazna bolest!)
13. Kafoholičarka sam. 
14. Crnu kafu pijem gorku, a nes i sve ostale druge kafe sa šećerom.
15. Ne podnosim alkohol, pa u šali često kažem da mogu da se napijem i od Cherry bombonjere.
16. U osnovnoj školi sam bila veliki fan Tokio Hotela. 
17. Veliki sam fan Harry Potter-a i sve knjige sam pročitala po 3-4 puta. 
18. Bila sam zaljubljena u Harry-ja i maštala sam da će mi stići pismo iz Hogwartsa.
19. Verujem u muško ženska prijateljstva. 
20. Imam više drugova nego drugarica. 
21. Obožavam karaoke. 
22. Mama mi se i dan danas smeje zbog mojih prvih šminkanja i toga kako sam odbijala da me nauči kako da se našminkam. :D 


23. Kao klinka sam se bavila manekenstvom, ali pošto mi je bilo "dosadno da me stalno šminkaju" sam odustala.
24. Trenirala sam karate. 
25. Umem da uradim špagu. 
26. Prirodna boja moje kose je tamno plava.
27. Farbam se već dve godine u tamno braon. 
28. Pravim najbolje špagete na svetu (tako kažu).
29. Svaki recept za lepotu ili DIY moram da isprobam. 
30. Moda je moja druga ljubav.
31. Obožavam nakit i vrlo rado se kinđurim. :D
32. Sama sam se šminkala za maturu. 
33. Ne podnosim kada mi neko dira lice. 
34. Često malom bratu kradem kupke i kremice. 
35. TV gledam jednom u 15 dana. 
36. Obožavam da čitam, svakog meseca pročitam bar 2-3 knjige. 
37. Svoju najbolju drugaricu poznajem skoro 16 godina. 
38. Često pravim koncerte za ukućane sa dezodoransom u ulozi mikrofona. 
39. Često menjam brojeve telefona iz ne znam ni sama kog razloga. Mama u šali kaže da ne može ni FBI da mi uđe u trag, hahaha. :D 
40. Ja sam najponosnija starija sestra na svetu! Imam mlađu sestru (15) i malog brata (4). <3

20 коментара:

  1. Takodje jedem punjenu papriku bez paprike ali i sarmu bez kupusa :) Super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam kupus počela nedavno da jedem, haha... :)
      Hvala ti. :*

      Избриши
  2. Volim da citam ovakve postove! Zanimljivo mi je kako u nekim stvarima apsolutno mogu da se poistovetim, a u nekima ne. :)
    p.s. Oboooozavam Harry-ja,i jos nisam prezalila sto nikakada nisam dobila pismo iz Hogwartsa. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto, zanimljivo je zaviriti u neke "strašne tajne". :D
      Jupiii, nisam jedina. :) Idemo ti i ja na preon 9 3/4 prvom prilikom. :D

      Избриши
  3. I ja volim da čitam ovakve postove, zanimljivi su. Meni je smešno samo kako ne voliš paradajz, a obožavaš kečap :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je mnogima smešno. :D Jednostavno, paradajz mi nema lep ukus, čak mi malo i smeta, a sve njegove prerađevine (sok, kečap, čorbu od njega) obožavam! :D

      Избриши
  4. Super post! Dosta ljudi ne voli paradaj a voli kecap, ili jede papriku bez paprike, tako da mi nijedna stavka nije bila "cudna" ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala. :) Ja znam dosta njih koji jedu papriku bez paprike, a na nekoga ko ne voli paradajz, a voli kečap još nisam naletela. :D

      Избриши
  5. Zanimljive stvari sam saznala o tebi :)
    I ja obožavam Harry Potter-a i imam sve knjige :D

    ОдговориИзбриши
  6. Zabavno je čitati o nekome koga ne poznaješ :) Pozdrav za kafenisanje i Harija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je zabavno. :) Vidim ja da ćemo morati da organizujemo neke postove posvećene Hariju, ima nas baš puno ljubiteljki. :D

      Избриши
  7. Vrlo zanimljiv post! Obožavam ovaj tag! :)
    Možda ću ga nekad i sama uraditi! Baš se zabavila čitajući...

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv post, obozavam ovakve :D
    Pronasla sam se u 19 i 20 ;)

    ОдговориИзбриши
  9. 17. Veliki sam fan Harry Potter-a i sve knjige sam pročitala po 3-4 puta.
    18. Bila sam zaljubljena u Harry-ja i maštala sam da će mi stići pismo iz Hogwartsa.
    :D Procitala sam ih jednom, ali ja sam dobila pismo njaaaa :P doduse ne iz Hogwartsa vec iz Londona od glumca, Daniela, ona pisma sto njegov tim salje svima koji posalju njemu pismo... :D Koliko sam bila ponosna, a onda je drugarica dobila isto, sa istom sadrzinom. Od tada ga ne vim :D Sad ne znam gde mi je pisamce. :D

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*