петак, 06. септембар 2013.

Summer favourites - omiljeni proizvodi ovog leta


Ćao devojke! :) Pošto sam blog krenula da pišem baš sada, nekako mi je logično bilo da prvi post bude o omiljenim proizvodima tokom leta. Uglavnom su to proizvodi koji su dostupni u Srbiji i čije su cene povoljne, a ja ih jako volim. Tako će biti i u buduće, jer ja kao neko ko počinje sa studiranjem sada sebi ne mogu da priuštim neku skupu kozmetiku. Dakle, tragamo za dobrim, a jeftinim. Pa, da počnemo... :)


Svi ste dobro upoznati za DM-ovom robnom markom Balea, pa o tome ne moram mnogo da pišem, tako da ću odmah preći na proizvod. Na njega sam naletela sasvim slučajno i to baš u trenutku kada mi je nestalo Solutions(Avon) 3u1 sredstva za čišćenje lica. Proizvode ovog tipa volim zbog toga što mogu da se koriste kao sredstva za umivanje, pilinzi i maske za lice. Konkretno ovaj je fenomenalan, prelepo miriše i meni je čak i bolji od Avonog. Uglavnom ga koristim kao masku i posle njega na licu ostaje prelep osećaj svežine. Za svoju cenu (čini mi se da je između 300 i 400 dinara) je više nego fenomenalan. Topla preporuka.


Avonov sprej za posle sunčanja, prelepo hidrira kožu  i u sebi sadrži aloju i vitamin C. Ja sam ga koristila uvek posle tuširanja, jer brzo upija u kožu.


Fa krema za tuširanje. Prelepo miriše na nar, osvežava kožu, a pritom je i hidrira, jer sadrži i losion. Preporuka! :)


Balea medicinski šampon. Ph neutralan odličan za svakodnevno pranje kose. Nisam primetila da isušuje kosu, ali sigurno nije nešto što se koristi za negu kose. Dobar je, ali nisam sigurna da li bih ga ponovo kupila... Možda sledećeg leta! :)


Opet Balea i opet nega lica. :) Ovo je gel za umivanje sa kojim ste verujem manje više sve upoznate, prelep citrusni miris, u sebi ima neke kuglice (za koje ne bih rekla da vrše piling baš, ali eto tako nešto :D ). Povoljan, prelepo miriše, pogodan za svakodnevnu upotrebu, fino skida ostatke šminke. Ako niste kupile, šta čekate? Trk u DM! :)


A sada... Opšte poznati plavac Aurin She Bunny 028 i S-he (opet DM robna marka) 273 nose titulu omiljenih letnjih lakova! :) Čak dva mala plava sam potrošila ovog leta, a ovaj prelepi mint je pri kraju  i čeka svoju zamenu. Pored njih su testeri koje sam dobila od dermatologa i planiram da kupim i standardno pakovanje. To su zapravo gel za umivanje i kremica protiv bubuljica. Inače nemam problematičnu kožu, ali desi se ponekad... Bukvalno za noć rešava problem. Opet preporuka! :D


Dosta sam koristila i Avonovu toniranu kremu. Dobra je, nije da nije, ali je nekako previše masna, pa baš i nije za jako tople dane. Ne bih je sigurno opet kupila, ali sam je koristila letos, tako da eto i nje ovde. :)


Avonova lagana letnja podloga(puder). Ima zaštitni faktor, srednje pokriva, ali nije loš za tople dane. Ako već moram da imam šminku po vrućini, onda biram nešto ovako. Preporuka! :)


Avon Planet Spa maska za lice sa mineralima mrtvog mora, tako lepo miriše, osvežava lice, očisti ga... Moja omiljena maska svih vremena. <3


Ovo je takođe iz Avona... Ne znam kako bih prevela, možda kao tečne trake protiv mitisera.  Uglavnom, tubica ima 30ml koštala je 500 dinara. Unutra je neka pa recimo gelasta maska(malo je i ljigavo kao ljigavci sa kojima smo se igrali kao klinci :D) koja se namaže na nos, bradu ili već koje je područje zahvaćeno mitiserima, sačeka se 20-ak minuta da se osuši i cimne se kao flaster. Krajnji rezultat je lice bez mitisera. Vredi svaku paru ako se pravilno koristi. :)


Ovu kremicu ili hvale ili mrze. Ja je hvalim svakako. Za nepunih 200 dinara je odlična. To je zapravo gel krema od krastavca, osvežava lice. Koristim je ujutro, i kada je namažem kao da se koža probudi. Takođe nju mažem i pre šminkanja. Ako niste probali, probajte. Jako je dobra. :)


I za kraj kremica koju sam zaboravila da slikam sa svim proizvodima. :( Alverde je prirodna kozmetika koja je robna marka DM-a (volim robne marke, šta ću). Ovo je njihova kremica za nokte i zanoktice sa mirisom kajsije. Neguje nokte i zanoktice, jako je masna i gusta, a ja sam je koristila i za mazanje peta i tu se pokazala kao odlična. Ja sam je platila na sniženju 200 dinara, a posle toga je na žalost više nisam viđala. Ako neko zna da li je još negde ima neka javi! :)

Drage moje, ovo bi bio kraj, nadam se da vam se post dopao i da ćemo se još dugo dugo družiti. Ljubim Vas sve! :*













4 коментара:

  1. Dobrodosla!:) Nisam nista koristila od tvojih favorita, mozda promeni to uskoro:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bolje vas našla! :) Možda, meni stvarno svi proizvodi "rade posao". :)

      Избриши
  2. Srećan blogopočetak.
    Ta Alverde kremica za nokte se i dalje proizvodi, ali joj je pakovanje promenjeno. Sada se prodaje u tubici od 10 ml.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Do sada je nisam nikada zapazila u toj varijanti, baš ću sledeći put obratiti pažnju. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*