петак, 20. септембар 2013.

New in #1


Ćao drage moje! Prvo bih želela da vam se zahvalim, moj blog je prešao 2000 pregleda, a aktivno pišem tek 15-ak dana. Vama je možda ovo smešno, ali meni mnogo znači. :) 
Danas sam kupovala neke sitnice, a s obzirom da ja prva volim da čitam ovakve postove rešila sam da vam brzinski iskuckam ovaj. Neke od njih sam malopre već stigla i da isprobam, to su većinom stvari koje sam viđala po drugim blogovima, ali nisam kupovala da ne bih gomilala. :)
Da počnemo... 



-Balea young krema za lice za bolji ugođaj, sadrži vitaminski koktel i neguje kožu 24h, košta 299 dinara i ima je 50ml.
- Opšte poznato Balea repair ulje za kosu, 100ml za 455 dinara, a ulje je više nego fenomenalno (malopre sam prala kosu, morala sam da isprobam) :)
- Mixa baby micelarni šampon, takođe hvaljen sa svih strana. 250 ml za 215 dinara. Na prvo pranje deluje fino, videćemo kako će se pokazati u budućnosti s obzirom na to da sam ja neko ko se večito bori sa saboreičnom kožom glave da bih na kraju sve rešila jednim pranjem kose Mikosebom. :/



- GR Rich Color crni (35) i crveni (24), jer sam pre neki dan shvatila da imam lakove svih boja, ali da nemam ni jedan normalan drečavo crveni ni crni. :D Oni su po 159 dinara. 
- GR Jolly Jewels (123), mama ga je birala, ali sam ga slikala pošto ću ga i ja vrlo rado koristiti :) On je nešto skuplji od prethodna dva i košta 250 dinara. Kupljeni su u Immo Centru, ali ih ima i u DC-u.
- Ebelin aceton koji sam moram priznati kupila samo zbog flašice, jer košta 175 dinara. Aceton mi je uvek potreban, a ovako mi je isplativije nego da kupujem praznu flašicu za koju sam čula da je oko 120 dinara. (NAŠLA SAM GDE ĆU DA ŠTEDIM HAHA)


                                          

Iiiii najslađe za kraj! :) Svi znate o čemu je reč, ja ću samo reći da sam oduševljena. Moram priznati da smatram da je malo precenjeno i da smatram da ne vredi 339 dinara koliko sam ga platila, ali ću mu oprostiti to ovoga puta. :)


Da li ste probale nešto od ovoga, ako niste da li bi probale? Ako želite detaljnije informacije o nekom od proizvoda slobodno recite, odradiću posebne postove. :)
Do sledećeg posta... :*


P.S. Hvala mama! :*

26 коментара:

  1. Divni noviteti :)
    GR lakove jako volim, a za ovaj ebelin blender mi je jako žao da ga nema kod nas :(

    ОдговориИзбриши
  2. Svasta si ti kupila, meni se najvise svidja taj EBELIN blender, nisam ga nikad probala, ali mi izgleda dobro.. :D :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videćemo, za sada je dobar, i meni je on omiljena stvar koju sam kupila. :)

      Избриши
  3. bas me zanima kakav je taj blender, jer moj "original" se vec raspao a imam ga tek 4 meseca <*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj pojma nemam, videćemo kakav je. Prvo pranje je preživeo... :D

      Избриши
  4. Divni noviteti,mene takodje interesuje blender,ali i ovo ulje za kosu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo dok ga testiram, pa ću javiti utiske. :) Što se tiče ulja ja sam ga sinoć isprobala i meni je super za sada, videćemo na nake duže staze. :)

      Избриши
  5. Dugo razmišljam o Baleionom ulju za kosu :) al nisam još ''prelomila'' odluku :)
    Obavezno javi dojmove.
    Može i recenzija :)

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sinoć sam ga prvi put koristila i prvi utisak je pozitivan, za desetak dana bih mogla neku recenziju, da ne brzam. :) Lepo miriše i to me je oduševilo! :)

      Избриши
  6. Da li bi mogla da postavis slike na kojima imas namazan GR Jolly Jewels (123)? jako me zanima kako izgleda kad se namaze :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Očekuj ovih dana, nisam ga još mazala. Čim ulovim vremena i dobro svetlo za slikanje. :)

      Избриши
  7. Da li mozda znas gde se u Beogradu nalazi alexandar cosmetics? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihovi distributeri su u Klare Cetkin 14 (kod starog Merkatora i Megatrend fakulteta) i u Bulevaru Despota Stefana 23. :)

      Избриши
    2. U Bulevaru Despota Stefana 23 sam videla da pise "Alexandar tim" tako nesto i nisam bila sigurna da li je to to haha ali izgleda da jeste :D

      Избриши
  8. mixa sampon mi je bio super! a mikoseb ne bi trebalo da koristis samo dok prvi put ne primetis da ti je perut nestala vec i malo nakon toga. ja sam ga koristila kad sm imala perut po preporuci dermatologa i jedino mi je on pomogao od svih cuda protiv peruti.
    a ebeline sundjercic je takodje odlican :)
    divni noviteti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mikoseb koristim preventivno jednom u desetak dana, međutim jedno vreme ga uopšte nije bilo u apotekama, tad mi je haos nastao na glavi, od onda ga uvek imam u zalihama, jer mi se veoma često od šampona koji su namenjeni za negu kose pojavi perut, a jedino mi on pomogne zaista. Jedina mana mu je što isušuje moju već suvu kosu, sreća što postoje razna ulja i blagi bebi šamponi da se i to reši. :)
      Hvala ti puno, volim kada dobijem ovako opširne komentare. :)

      Избриши
    2. koliko se secam i preporuceno je da se koristi tokom terapije dal jednom ili dva puta nedeljno a kao prevencija jednom u dve, tri, cetiri nedelje, ne secam se ni ja tacno :) nisam shvatila iz teksta da ga tako koristis pa ti zato ono napisah :) dobro je da su ga sada vratili u prodaju, nezgodno je kad povuku nesto sto je lek a neophodno je.

      nema na cemu, bilo mi je zadovoljstvo :)

      Избриши
    3. Možda se nisam lepo izrazila, izvini. Trenutno koristim blage šampone, uglavnom ove neke bebi ili Afroditine litarske, a Mikoseb jednom u 10-15 dana po preporuci dermatologa, nije terapija, već da ne bi došlo do potrebe za terapijom. :)

      Избриши
  9. Balea repair ulje za kosu je fenomenalno,i vredi probati :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, ja već posle dve upotrebe vidim razliku. Biće recenzija. :)

      Избриши
  10. Sjajni noviteti...Ja nigde ne mogu da nadjem taj sundjercic, u svakom DM je rasprodat... U kom si ga ti nabavila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) DM u bloku 62. Bilo ih je desetak sigurno kada sam ga ja kupila. :)

      Избриши
    2. Hvala ti puno na informaciji, pogledacu :*

      Избриши
    3. Nema na čemu. :) Ukoliko nema tu, pogledaj na okretnici 95-ice u bloku 45. :*

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*