понедељак, 30. септембар 2013.

Napravi sama svoje labelo (korak po korak) :)

Ćao drage moje! Pošto sam videla da vam se uradi sama postovi dopadaju, danas sam rešila da vam pokažem nešto malo drugačije. :) Kako dolazi zima i hladno vreme, negu naših usana moramo pojačati. Juče smo pravile piling, a danas ćemo labelo. Da, da, i to možemo same! :) Girl power! :D 


Potrebno nam je: 
- vazelin (osnovni sastojak, ovaj koji sam ja koristila u sebi sadrži neven i D-panthenol što pruža dodatnu negu)
- komad karmina koji ne želimo više da koristimo (može i neki drugi pigment, senka, sve zavisi od toga koju boju želite da dobijete)
- prazna kutijica od karmina
- plastična kašika
- džezva li neka druga metalna posuda
- nekoliko čačkalica za mešanje sastojaka


1. U džezvu stavite vazelin (za ovu moju kutijicu karmina koja je klasična su dve kašike mera)




2. Džezvu spustite u šerpicu sa provrelom vodom da bi se vazelin otopio. 



3. Dok se vazelin topi, spremite pigment (u mom slučaju karmin), bitno je da se dobro izgnječi da bi se dobro sjedinio sa vazelinom. 



4. Kada se vazelin otopi dodajte pigment. 



Moje labelo će biti roze (naravno) :D 


5. Ukoliko želite malo mirisa dodajte aromu po želji. Ja sam stavila samo dve kapi maline, jer nisam želela da mi se boja promeni. (okej, ovo je previše "želja", ali shvatile ste šta hoću da kažem :D)




6. Smesu sipajte u kutijicu dok je vruća. Ukoliko se pojave balončići kao meni na prvoj slici, samo lupnite dnom kutijice o podlogu i balončić će pući. 

Stavite u frižider na 30-45 minuta ili u zamrzivač na 15-20. 

Iiiii ta daaaaaaaa! :) Labelo je gotovo. 



Evo kako izgleda na koži. :)

Po meni je ovo jako dobra nega usana za hladne dane. Šta vi mislite? Da li vam se dopadaju ovakvi postovi? Da li ste već nekada pravile ovo ili nešto slično? 
Da li bi ste pravile ovo?
Pišite mi vaše utiske, čekam! :) 

Do sledećeg posta... :* 


P.S. Ukoliko me još niste lajkovale na fejsu to možete učiniti ovde, a svi postovi ovog tipa će tamo biti označeni sa #uradisama. :)























24 коментара:

  1. Vec sam negdje vidjela ovo, odlicno mi je moracu probati, ja volim da cackam, cesto otopim ostatke karmina da se ne bace i prebacim u male kutijice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto obožavam svašta nešto da mućkam. Ako stignem za sutra biće nešto još zanimljivije. :) Probaj, pa javi utiske. :)

      Избриши
  2. Ideja je super,i jednostavno je:) Ja koristim ovaj vazelin i odlican je...samo se plasim da labelo ne bude mnogo mekano jer on brzo smeksa...mozda jos neki sastojak da sve to malo stegne...ali nista mi ne pada na pamet:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dosta je čvrsto ovo, jer se toplo stavlja u frižider i onda ga to stegne pošto je prethodno prokuvan i doveden u tečno stanje. Manje više kao i svako labelo. Može da se doda med, ali ga ja nisam dodavala, jer u vazelinu već ima neven i pantenol, pa smatram da nije potrebno. :)

      Избриши
    2. Svakako cu probati,svidja mi se ideja pa cemo da vidimo:) Super su ovi postovi za domacu radinost:) Cekamo nove ideje:)

      Избриши
    3. Hvala najlepše. :) Biće koliko sutra ili prekosutra. :)

      Избриши
  3. Jao, nisam znala za ovo! Probaću uskoro, taman imam one silne uzorke karmina iz Avona pa da iskoristim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao imam i ja uzorke, ali ih uredno koristim za šminkanje, bolji su mi od pola regularnih karmina. :D Javi utiske kada probaš! :)

      Избриши
  4. WOOOWWW!!! :) Sviđam!
    I pravim čim uhvatim vremena <3

    ОдговориИзбриши
  5. I ja volim da se igram sa DIY kad imam vremena.:)) Nazalost meni ovo ne bi odgovaralo jer posle godinu dana koriscenja vazelina za negu usana napravio mi je vise stete nego koristi, bas ih je isusio i samo Balea i Eucerin za sad su uspeli da malo poprave stetu. A bas mi je zao, pre sam ga koristila za sve i svasta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta... Mada vazelin i nije za neku dugoročnu negu, jer ne sadrži sve što je potrebno za negu zapravo. :) Odličan je za stopala povremeno. :)

      Избриши
  6. Odlicno ti je ispalo :) Ja cu ipak da se drzim svog Eucerina u tubici, a i da potrosim ove Labello koje sam nagomilala :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O hvala. :) Jao, imam ih i ja ne znam ni sama koliko, ovo mi dođe više kao zabava u slobodno vreme. :D

      Избриши
  7. A da u vazelin ubacim vostanu bojicu? Zao mi karmina i senki, pa da ukombinujem post sa vostanim bojicama? Pitam jer nisam probala ni jedno ni drugo pa ti bolje znas kako bi se ponasalo..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, ja nisam isprobavala, ali ne bi trebalo da bude problem. Jedino što bi možda trebalo da staviš manje voštane da ne bi ona preuzela glavnu ulogu umesto vazelina. Imaj na umu i to da sa aromom takođe možeš obojiti labelo, ali i da ga ne moraš bojiti uopšte. Javi kako ti je ispalo! :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*