уторак, 24. септембар 2013.

Moja borba protiv mitisera

Ćao drage moje! Danas ću pisati o tome kako ja održavam svoju kožu lica. Moja koža je mešovita, obrazi su malo suvlji, a T-zona masnija. Nos i brada su mi podložni mitiserima, pa tome moram da posvetim malo više pažnje. Sa bubuljicama nemam neki preteran problem, desi se da izađe neka, ali to rešim nekom od kremica, u poslednje vreme je to Veoma zdrava krema o kojoj sam već pisala u ovom postu. Spremite se, pa da počnemo... :) 

Trenutno, moj favorit za otklanjanje mitisera sa kože je Balea 3u1 sredstvo za čišćenje lica koje se našlo već u mom postu sa favoritima (ovde).


Ja ga UVEK koristim kao masku, nanosim ga na prethodno očišćeno lice i držim dok se ne osuši, zatim isperem toplom vodom, tako da ujedno odradim i piling. Prijatnog je mirisa, a čestice koje vrše piling su malo grublje što meni u principu odgovara, jer mi izvuče apsolutno sve mitisere sa kože. Koristim ga jednom u 7-10 dana, iako na njemu piše da se koristi 2-3 puta nedeljno što smatram da je previše i da iritira kožu.


Nakon korišćenja na koži ostaje lep osećaj svežine, s tim da meni po obrazima ume da se pojavi ono zatezanje, ali kada odmah nakon korišćenja na njih nanesem neku hidrantnu kremu sve bude okej. 

Evo kako to izgleda na licu.

I kako lice, tj.nos koji je najproblematičniji izgleda nakon maske.


Sledeća stvar koju jako volim, ali dosta ređe koristim, možda jednom u mesec dana su Avon "tečne trake" koje su takođe bile u postu sa favoritima. 


Proizvod je gelast, pomalo ljigav, nanosi se na problematična mesta i nakon sušenja koje traje dvadesetak minuta se odlepljuje kao flaster. Rezultati su jako dobri, "čupa" i one duboke mitisere, ali meni iritira kožu jako, verovatno zato što se nisam izveštila u tom brzinskom cimanju trake sa lica.
Svakako je nešto što preporučujem i nešto što smatram da je zaslužno da mi lice bude bez mitisera.

Evo kako izgledaju oba proizvoida kada se stave na dlan. 


Treći način koji praktikujem, ali isto možda jednom mesečno je parenje lica uz neku prirodnu masku. Lice parim tako što u običan plastičan lavor stavim vrelu prokuvanu vodu i kesicu čaja od kamilice. Nemam neku određenu minutažu, parim se sve dok mi ne postane neprijatno-što duže to bolje. 
Maska koju najčešće koristim je upravo ona o kojoj sam pisala ovde i koja takođe ima efekat pilinga. 
Ukoliko vidim da postoji baš neki mitiser koji je duboko, njega pre stavljanja maske iscedim "spravicom za mučenje" koju sam uzela od bake.



To bi manje više bilo to. Ukoliko imate neka pitanja, predloge, bilo šta pišite. :)
Kako vam se dopao post, kako se vi borite protiv ovih malih crnih napasti?

Do sledećeg posta... :* 











12 коментара:

  1. Odlucna je ova maska, stavljam na WL :D
    A kako te sluzi ova spravica za mucenje? Razmisljala sam jednom da je uzmem ali nisam bila sigurna da li sluzi svrsi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je maska trenutni favorit favorita. :)
      Pa pazi, radi posao, svakako je bolje nego da prstima čapkaš neke dublje mitisere, ali boli i mora da se zapne... Znam da je u Sephori jako skupa i smatram da ne vredi toliko, ako nađeš negde jeftinije uzmi slobodno, odradiće posao. Ova moja je konkretno iz nekog seta za nokte od pre 40 godina, ali radi posao, tako da ne planiram da menjam u skorije vreme. :)

      Избриши
  2. Ja nemam pneki veliki problem sa mitererima (skoro da ih i nemam), ali me jako zainteresovalo ovo Avonovo čudo od tečnih trakica, ali nisam vjerovala da radi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta da ti kažem osim blago tebi! :) Znaš kako, radi, ali ništa bolje nego i ona kućna verzija od želatina... :) Jedino što lepše miriše i nema cimanja oko pravljenja. :D

      Избриши
  3. super zvuce maskice :) a spravu za mucenje bih volela da imam i onda bih sve oko sebe sa mitiserima maltretirala hihihihi :D decka pogotovo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo bi morala da ga anteraš da pari lice, jer na "suvo" neće da radi lepo. :D
      P.S. Nemoj biti zla. :P

      Избриши
  4. Sviđa mi se Balea maskica, baš ću da je probam :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*