недеља, 29. септембар 2013.

Lepota iz kuhinje #4 - Napravi sama svoj piling za usta

Ćao drage moje! Jutros me je dočekalo jedno lepo iznenađenje, blog je prešao 5000 pregleda! Hvala vam! <3 

Ako me pratite, verovatno znate da je nedelja dan za lepotu iz kuhinje. Danas pravimo piling za usta. Jednostavno, a efektno. :) 


Sastojci koji su nam potrebni: 
- malo kristal šećera
- malo maslinovog ulja
- malo meda
- aroma maline (ako želite da vaš piling bude obojen i mirišljav, ali nije neophodno)




Prvi korak: U šećer dodati aromu(ako nećete da bojite, preskočite) :)





Drugi korak: Dodajte med i maslinovo ulje i sve to sjedinite. :)




Treći korak: Spakujte piling u svoju kutijicu. :)



Mislim da je ovo veoma jednostavan i jeftin piling koji zaista radi posao. Po meni je piling za usta bacanje para, jer sa malo sastojaka koje imamo u kuhinji možemo napraviti nešto što će nam potrajati duže vremena, a negovaće usne dok ujedno i vrši piling. 
Zahvaljujući medu i maslinovom ulju usne budu mekane, dok šećer skine sve izumrle delove. 
Ja ovaj piling držim na ustima nekih pet minuta (mljac mljac, tako je ukusan) nakon čega dobro istrljam usne koje posle njega budu savršeno mekane i glatke. 
Čuvajte ga u frižideru i slobodno bez ikakve bojazni koristite svaki dan. :)

Da li ste nekada pravile ovakav piling, šta mislite o njemu? Pišite mi vaša mišljenja i predloge za naredne postove. 

Do sledećeg posta... :*










22 коментара:

  1. Ja ga pravim tako što mešam šećer sa bademovim uljem i dodam aromu po želji :) Sjajna stvar :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja skoro sve mućkalice pravim sa maslinovim, ali generalno može sa bilo kojim. :) Probaj da dodaš i med, on malo zgusne celu stvar. :D

      Избриши
  2. Одговори
    1. Napravljeno, trenutno na usnama, samo sam stavila previse meda pa je mnogo tvrdo ali znam za sledeci put :)

      Избриши
    2. Ne može da škodi, može samo da bude nezgodno za nanošenje i da se brže stvrdne cela mućkalica. Dodaj malo ulja samo. :)

      Избриши
    3. ali mana je sto sam ga polako pojela koliko je ukusno :D

      Избриши
  3. Izgleda nam je svima nedelja za prirodne mazalice :) probacu veceras :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda... :) Ja planiram onu tvoju masku ovih dana da isprobam, jer sam već jutros koristila neku, pa da baš ne preterujem. :D Javi utiske. :)

      Избриши
  4. Svaka čast! Ovo je nešto što ću sigurno isprobati! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Da li mora da se drzi u frizideru ili..? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa pazi, ne mora, ali bi bilo mnogo bolje, jer može da se usmrdi i otopi na toplom pre nego što stigneš da ga potrošiš, a ako stoji u frižideru možeš i do dva meseca da ga koristiš. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*