недеља, 22. септембар 2013.

Lepota iz kuhinje #3

Ćao drage moje! Evo stigla nam je nedelja, tako da opet je red na lepotu iz kuhinje(iako sam ubacila pre neki dan vanredno, ali nema veze). :) 
Danas ćemo praviti piling protiv celulita. Da počnemo... :)

Potrebno nam je:

  • talog od kafe
  • maslinovo ulje


 Ja sam, kao što ste već do sada mogle da shvatite pobornik toga da se hemijske mackalice ponekad zamene kućnim mackalicama, tako je i ovoga puta. 
Kao što većina vas zna, kafa, odnosno kofein je jedan od glavnih sastojaka mnogih preparata protiv celulita.
Većina nas pije kafu svakodnevno, ujutro, popodne, uz novine, uz trač partiju, jednostavno ispijanje kafe nam je ritual... Zašto ostatke tog rituala ne bi onda iskoristile u službi lepote? 
Veoma je jednostavno, posle ispijanja kafe izvadite talog iz šoljica pre pranja u neku činijicu  i tome dodajte maslinovo ulje koje može biti i blago zagrejano(količina maslinovog ulja zavisi od količine taloga) tako da ta smesa bude lako razmaziva. Namažite butine i ostavite da odstoji desetak minuta. Efekat će biti još bolji ukoliko se uvijete u providnu foliju (onu za sendviče). Kada skinete foliju kružnim pokretima istrljajte ostatke kafe i isperite mlakom vodom.
Šta čekate?! Brzo džezvu na šporet! :)

Da li ste probale nekada ovo? Ako jeste kakvi su utisci? Da li su vam zanimljivi ovakvi postovi, ako jesu šta bi još volele da čitate? 
Do sledećeg posta... :*

*fotografije su preuzete sa interneta

6 коментара:

  1. Nisam probala ovu masku, ali sam čitala o njoj, čak je i moja drugarica pravila i kaže da je koža neverovatno mekana posle nje :))

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je extra maska,probala...i stvarno je koza fantasticna posle :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*