четвртак, 19. септембар 2013.

Lepota iz kuhinje #2

Ćao drage moje! Danas vam predstavljam još jednu prirodnu masku, ovoga puta za lice. Reč je o maski od kukuruznog brašna i belanceta. Da počnemo... :)

Sastojci koji su vam potrebni su:

  • 2-3 kašike kukuruznog brašna
  • jedno jaje (iskoristićemo samo belance)


Kao i većina prirodnih mackalica i ova se veoma jednostavno pravi. Potrebno je samo odvojiti belance od žumanceta i umutiti ga mikserom tako da se napravi "sneg". U to dodajemo kukuruzno brašno dok smesa ne bude pogodna za nanošenje na lice.

Maska se nakon nanošenja za lice drži 15 minuta (ili dok se ne osuši), a zatim se toplom vodom ispira kružnim pokretima što nam je zapravo savršen piling koji će pospešiti cirkulaciji i ukloniti mrtve ćelije.

Moj utisak je da mi je posle ove maske T-zona matirana, kao i da su mitiseri (kojih imam dosta na nosu i po bradi) većim delom nestali. 

Pobornik sam toga da se razni pilinzi koji su puni hemije povremeno zamene nekom prirodnom mackalicom koja daje podjednako dobre rezultate. 
Šta vi mislite? Da li ste nekada koristile ovu masku, ako jeste kakvi su utisci? 

Do sledećeg posta... :*

P.S. Ukoliko već niste do sada, trk na moju facebook stranicu da lajkujete. :) 

*Slike su preuzete sa interneta


4 коментара:

  1. Nisam probala ovu masku ali jesam sa belancetom i limunom i bila sam prezadovoljna tako da cu i ovu prvom prilikom :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako je dobra, ja sam zadovoljna. :) Fino matira i nahrani kožu.

      Избриши
  2. Meni se kukuruyno brasno najbolje pokazalo kao piling :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*