недеља, 15. септембар 2013.

Lepota iz kuhinje #1

Ćao drage moje, pošto je nedelja i verovatno se većina vas sprema za nove radne pobede rešila sam da ubacim post na ovu temu. Svi koji me poznaju znaju koliko volim da eksperimentišem sa ovom "kućnom kozmetikom", a od sada ću svake nedelje sa vama podeliti neku od maski za kosu, lice ili već nešto treće koje ja koristim povremeno. 

Danas je na redu maska za kosu od meda i maslinovog ulja, ovo je maska za suvu oštećenu kosu i verujem da će nekima od vas dobro doći posle leta... :)




Dakle, ovo su sastojci koje verujem svaka od nas ima u kući manje više uvek.
Za moju kosu, dužine do pola leđa su potrebne tri male kašičice meda i tri male kašičice maslinovog ulja što znači da je razmera 1:1. 
Nije neka velika mudrost, pomešamo med i ulje, namažemo ga na raščešljane krajeve, krajeve uvijemo u kesu i to držimo najmanje pola sata. Ukoliko žurite postupak možete ubrzati tako što ćete kosu zagrejati fenom, a zatim isprati šamponom koji inače koristite. Ja sam je koristila u kombinaciji sa Afroditinim litarskim od luka i balzam mi posle toga nije bio ni potreban. 

Da li ste vi probale ovu masku, kakvi su vaši utisci i šta uopšte mislite o kućnim mućkalicama u službi lepote? :)
Do sledećeg posta... :* 

*slike su preuzete sa interneta

4 коментара:

  1. Joj, i ja sam veliki ljubitelj kozmetike iz kuhinje i obavezno cu isprobati ovu tvoju masku :))

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim ponekad staviti masku od jaja i maslinovog ulja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije loša ni ona, ali ova je vrhunska, bar za moju kosu... Ako nisi probala obavezno je probaj, pa javi utiske. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*