уторак, 10. септембар 2013.

Dobri, a jeftini proizvodi (prvi deo)

Ćao drage moje! Dugo sam razmišljala kakav post bi bio idealan tako da sam odlučila da napravim seriju od nekoliko postova sa po nekoliko proizvoda koji zadovoljavaju moje kriterijume kada je šminka(kozmetika) u pitanju, a pritom su izuzetno pristupačni. Da počnemo... :)




Krenuću od tečnog pudera... Ovo je puder koji ja svakodnevno koristim i koji su mnogi hvalili kada ga vide na mom licu. Proizvodi se u Poljskoj i košta  čini mi se nešto manje od 400 dinara. 





Sledeći na redu je puder u kamenu... Golden Rose Silky Touch mi je omiljeni kameni puder svih vremena. Dolazi u prelepoj crnoj kutijici od tvrde plastike sa providnim poklopcem, uz njega se dobije i sunđerčić za nanošenje(mada ga ja četkicom nanosim lepše mi je) i ima ga 12g. Za 220 dinara koliko košta, više nego odlično! :)




I za kraj... Maskara! :) Čuvena GR x4. Za nekih 200 dinara koliko košta ova maskara, što se mene tiče slobodno može da ponese titulu kraljice maskara! :) Prelepo pakovanje, velika četkica kakvu ja volim i jako crne, dugačke, guste trepavice. Šta više poželeti?! :)



Da li ste probale neki od ovih proizvoda? Šta mislite o njima, imate li predrasude prema jeftinoj kozmetici ili kao i ja volite da eksperimentišete? :)
Ako imate neka pitanja, ili želite preciznije informacije o proizvodima rado ću svakom od njih posvetiti poseban post. 
Do sledećeg posta... :*




16 коментара:

  1. GR puder sam koristila neko vreme ali je bilo drugacije pakovanje, ne znam da li su menjali formulu? Bio je ok, sem sto je imao neki vrlo sitan sjaj u sebi. A gde nabavljas Ingrid?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od kada ga koristim on je u ovom pakovanju i potpuno je mat. Jako je lep. :) Ingrid kupujem u parfimeriji Jovana u tržnom centru Enjub(blok 45), ali može i da se naruči preko http://www.kozmetikaiparfemi.rs/ingrid-kozmetika/tecni-puder-za-lice :)

      Избриши
  2. Da li je GR puder u kamenu mat?Da li mogu da ga kupim u liliju? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, mat je. Nema njih u Lillyju, obično se kriju po manjim parfimerijama. :)

      Избриши
  3. ja bih da narucim ovaj ingrid puder ali nisam sigurna za nijansu, jesi ti bas bleda kad uzimas 29 ili ta nijansa nije previse svetla?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaš post o puderu, a i podatke o mom tenu, tako da možeš da vidiš. :)

      Избриши
  4. Gde uzimas maskaru? ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Maskara je fenomenalnaaa i moj favorit inace. Negooli, nakon cetiri meseca koriscenja mi je trebala nova i krenuula sam u potragu za njom. Moj naum se bezuspesno zavrsio medjutim nabasala sam na classics maskaru koja takodje daje super rezultate. Prodavacica mi je rekla da je dosta prodavana, uzela sam je i nisam se pokajala xD http://www.classics.com.tr/en/product/26/eyes-mascara-classics-ultra-volume-x4/1 Pozdrav od tvoje čitateljke Milice :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast kad izdržiš četiri meseca. Meni je 2-3 maksimum. :) Ovu Classics sam probala odavno, sećam se da je bila dosta dobra, ali je nisam više kupovala. Nekako su mi GR najdraže. :)

      Pozdrav Milice, i hvala što si se potpisala. :)

      Избриши
    2. Kriza, stednja a pomalo i navika hahahahahha. Trosim je dok bukvalno ne iscedim sve iz nje, odrzavam je u zivotu dodavanjem AD kapi/drzanjem u toploj vodi. I meni je GR nesto u sta se kunem ali i ova zamena je super. 185 dinara, kul cetkica...:D

      Избриши
    3. Uh, ne znam. Ja lično ne bih mogla tako, jer je rizik za infekcije oka onda znatno veći... Ne znam koliko imaš godina, ali počni da misliš o tome. Lepo je potrošiti proizvod do kraja, znam, ali opet misli o tome... :*

      Избриши
  6. Hvala ti, pazljiva si:* nego, ne koristim je svakodnevno a znam da je opet vazduh taj i otvaranje maskare ono sto utice na njen kvalitet i rok trajanja pa se ne brinem oko rizika oko infekcija oka jer ne posezem za njom non stop;).. I tako od kada znam za sebe i nista mi ne fali a uskoro cu 24;).

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*