петак, 13. септембар 2013.

Dobri, a jeftini proizvodi (drugi deo)

Ćao drage moje! Dugo sam razmišljala koje prizvode da ubacim u post, jer se većina mojih favorita iz ove kategorije pojavila u postu sa mojim favoritima, a onda sam juče otišla u Lilly po farbu za kosu i naletela na Essence sniženje. Ostalo je istorija... :D Haha, šalim se. Essence je svoje proizvode iz limitiranih kolekcija spustio na 139 dinara za komad šminke i naravno da sam morala nešto da kupim... Ovo je odlična prilika da ugrabite dobar komad šminke za malo para, tako da trk u Lilly! :)


Dakle, paletica od četiri senke iz Floral Grunge kolekcije, hajlajter iz Oz kolekcije i rumenilo takođe iz Floral Grunge kolekcije. Na ovome sam se zaustavila, jer sam počela da se trudim da racionalno kupujem šminku, aliiii sve me nešto vuče ka Lilly-ju... :( :D


Sve sam slikala na dnevnom svetlu bez blica osim prve fotografije gde su sva tri proizvoda. Boje su dosta realne ovako u kutijici, ali nisam uspela da ih swatchujem nikako... :(

Tri senke su sa malenim šljokicama, onako sedfaste, a jedna je potpuno mat što meni odgovara... Već sam pokušala da se našminkam sa njima i moram priznati da može jako lep izgled sa njima da se postigne, mada je baza skoro pa obavezna... :)


Rumenilo je jako lepo, neka kajsijasto koralna nijansa koja licu daje svežinu. I ono ima sitne šljokice u sebi, ali se one ne vide kada se proizvod nanese na lice. Sjajno za nas sa svetlim tenom moram priznati... :)



I za kraj hajlajter... Ljubav na prvi pogled. Savršena nijansa sa puno sitnih šljokica. Idealno se uklapa uz moje GR puder i ima ga čak 10g.


P.S. Izvinite što se vide tragovi korišćenja, ali bilo je jače od mene... :) 
Do sledećeg posta... :* 

17 коментара:

  1. Kada je Essence u pitanju mislim da ima za svakog nešto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, mada poznajem na žalost dosta devojaka koje u širokom luku zaobilaze njihov štand, a ne daj Bože još nešto na sniženju da kupe... :) U Srbiji su jeftiniji brendovi generalno dosta podcenjeni, jer se ljudi i dalje vode onom kvalitet=cena. :/

      Избриши
  2. Одговори
    1. Prelep je, ja sam se dugo distancirala od njega, jer nije mi bio neophodan, ali pošto je bio na sniženju morala sam ga kupiti. :) Trenutno mi je on favorit, iako sam pre njega nagomilala zalihe njihovog I <3 runway highlightera koji mi je isto fenomenalan. Volim Essence, lepi proizvodi za malo para. :)

      Избриши
  3. Ja imam slicnu senku ali sam je platila oko 400din. Kako to da je bila ovako jeftina, neko snizenje ili slicno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, sniženje limitiranih kolekcija, napisala sam na početku posta. :)

      Избриши
    2. Vidi stvarno, ne znam kako sam to preskocila :))

      Избриши
  4. u kom liliju si nasla ove stvarcice,konkretno me zanima hajlajter?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blok 61, Kozara, ali je ovaj moj bio poslednji, planulo je sve za dan. :/

      Избриши
  5. Odusevljena sam rumenilom! Da li je i dalje snizeno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam stvarno, ukoliko ga još negde ima verovatno jeste. Njima je samo bitno da se "otarase" ovih limitiranih kolekcija, a dovoljno je da dođe nekoliko devojaka koje kao ja odmah pokupuju gomilu toga da se odmah svi ostaci rasprodaju. Ako ga negde vidim javiću. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*