среда, 25. септембар 2013.

Balea professional ulje za kosu - prvi utisci

Ćao drage moje! Prvo da naglasim da će ovaj post biti sa manje slika nego inače i da su slike po nekom mom mišljenju loše ispale. :( Dakle, samo moj prvi utisak vezan za ovo pre pre prelepo ulje. :)


Verujem da je većina vas drage moje čula za ovo ulje, mnoge blogerke su ga hvalile mnogo puta, a i sigurno ste ga viđale u vašem DM-u. Ja sam se dugo razmišljala da li da ga kupim ili da ipak kupim Makadamiju da probam ili da se vratim na Avonovo ulje od argana... Jako sam neodlučna po tom pitanju. Onda su se zaređale recenzije na jednom, drugom, trećem blogu i prelomila sam. 
Ovo je najbolje potrošenih 500 dinara u životu, verujte mi!

Ulja ima čak 100ml, za razliku od Avonovog kog ima samo 30, a cena im je ista. Okej, Balea je u plastičnoj bočici i bez kutije što je meni malo neobično, ali ako je to razlog niske cene, a savršenog kvaliteta ne bunim se! :)
Do sada sam ga koristila čini mi se tri puta i mogu vam reći da vidim razliku i to veliku. Moja kosa koja je u prethodnom periodu bila jako izmučena, što zbog farbanja, što zbog tretiranja raznim medicinskim šamponima koje sam morala da koristim zbog saboreične kože je ponovo meka, sjajna i lagana... 
Ovo ulje sadrži arganovo i suncokretovo ulje, ali mu je miris totalno drugačiji od Avon arganovog ulja, nekako je slatkast, kao kokos recimo. Miris ostaje na kosi do sledećeg pranja i to mi se jako dopada. Kosu mnogo lakše oblikujem, kako je isfeniram tako i stoji. 
Sve u svemu jedno sjajno ulje za jako malo para ukoliko napravimo paralelu između količine proizvoda i cene. Prezadovoljna sam i svakako ću ga opet kupiti. 

Ovo je količina ulja koja izađe samo jednim pritiskom pumpice, super je mera što se mene tiče, za kosu do ramena je taman. Ja lično na mokru kosu koja je do pola leđa nanosim dve pumpice, a za finiš nekako izvučem pola. :)

Mučila sam se da uslikam deklaraciju, ali evo, bar nešto. 



Nadam se da će posle ovog posta bar neka od vas koje ste se dvoumile prelomiti i kupiti ovo ulje jer vredi svakog dinara. 
Ako ste ga već koristile kakvi su vaši utisci, da li ga volite kao i ja? Da li bi ga opet kupile? 
Ako ima nekih pitanja pišite, rado ću odgovoriti. :)

Do sledećeg posta... :*

INFO: Za sve vas koje ste me pitale da li negde još ima proizvoda iz OVOG posta, malopre sam bila u Lillyju u bloku 61, Kozara, kod okretnice autobusa 89. Imaju ih sve i cena je i dalje 139 dinara. :)

22 коментара:

  1. Bas imam zelju da probam ovo, prvo zato sto sam odusevljena balzamom iz te kolekcije, a i svi ga hvale, medjutim imam orfluido kojim sam bas zadovoljna, nesto ga ne bih menjala, ovo je retko bas koliko vidim, bas ka ulje, a to ne volim, mada znajuci sebe tesko da
    mu necu dati sansu bar iz radoznalosti :) molim teeee iskljuci verifikaciju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, baš je ulje, ali meni to skroz odgovara, jer mogu lepo da ga nanesem na celu dužinu. :) Balzam nisam probala, ali vidiš, mogla bih... :D Evo, isključeno(valjda). :)

      Избриши
  2. Super zvuci mada mislim da mi ne bi odgovaralo s obzirom da mi se kosa jako brzo masti :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to bi moglo da ti bude problematično prilično... ;/ Ja kad je ne bih prala nedelju dana(što nema šanse) mislim da ne bi bila masna uopšte. Jako je suva od razno raznih mučenja koja sam joj priređivala.

      Избриши
    2. I meni se kosa brzo masti ali ja ovo ulje stavljam samo na vrhove tj suve dijelove kose,ne stavljam ga pri tjemenu gdje se kosa u stvari najviše masti.....Ako se tako koristi nema nikakve bojazni da će se kosa umastiti jer suvi dijelovi kose vrlo brzo upiju ulje i lijepo zagladi vrhove....ma,ulje je savršeno,svima sam ga preporučila i svi su prezadovoljni ;) Pozz

      Избриши
  3. E sad me zanima kakav je šampon iz ove kolekcije :) Spominje se po postovima, a ja kontam da ili ne. Mislim da ću ovo ulje probati iako sam jaaako zadovoljna Avon argan uljem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam mislila da je Avonovo najbolje na svetu, ali sam posle ovog promenila mišljenje. :) Isprobaj ga slobodno, predobro je. :)

      Избриши
    2. Probala sam i šampon i balzam iz ove kolekcije i odlični su za one koji imaju suvu i oštru kosu jer previše smekšaju ali za moju mekanu i sklonu pretjeranom zamšćivanju baš i nisu zato samo koristim ulje na vrhovima i prezadovoljna sam...

      Избриши
  4. Одговори
    1. Ukoliko ti ulja odgovaraju generalno, verujem da će ti se i ovo dopasti. Javi utiske! :)

      Избриши
  5. Ono iz Avona nije ulje, nego serum sa arganovim uljem i ne može se porediti :D Već sam recenzirala profesionalno arganovo ulje na blogu i jedva sam preboljelja kada sam ga potrošila. Htjela sam naručiti Macadamiu, ali na kraju sam kupila ovo i OBOŽAVAM GA.
    Definitivno je nešto što ću nastaviti da kupujem i nije mi žao da ga trošim jer je jeftino :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ono iz Avona ne znaju ni oni šta je, u jednom katalogu je serum u drugom ulje... :D I meni je ovo postalo omiljeno, malopre sam se isfenirala i od onda samo njuškam kosu, prelepo miriše! :) Mene jedino ambalaža malo nervira, ali dobro,navikne se čovek na sve. :D

      Избриши
  6. Probala sam Macadamia i bilo mi je odlično. Trenutno imam Loreal koje mi se takodje baš dopada, što ga duže koristim to više shvatam koliko je dobro. :) Baš si me zainteresovala, Loreal takodje ima 100 ml, ali košta 1000 dinara. :) Baš ću ga probati. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam uzela Velnea sa uljem macadamie i oduševljena sam sa njime a ovo mi je sledeće na listi :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*