недеља, 22. септембар 2013.

Aura Smokey eyes (paleta 206)

Ćao drage moje, danas sam uhvatila malo Sunca i slobodnog vremena da vam islikam ovu prelepu paletu koju proizvodi naša domaća kompanija Aura. Verujem da ste sve upoznate manje više sa njihovim asortimanom, a nadam ste da ste istim i zadovoljne. :)
Ja sam svoju paletu dobila pre skoro godinu dana za rođendan i dosta sam je koristila, idealna je za večernje izlaske i kreiranje klasičnog smokey eyes-a.


Kao što vidite paleta se sastoji od četiri boje. Prva boja je neka prljavo roze koja vuče na lila i kao i sve ima sitan sjaj u sebi. Druga boja je prilično nedefinisana, neka sivo-braon sa ljubičastim podtonom. Treća je klasična tamno ljubičasta, a četvrta crna. 


Na poleđini kutijice postoji i slika koja devojkama pokazuje kako da kreiraju svoj smokey eyes sa ovim bojama. Svaka senka ima po 1g što smatram da je za proizvod ovog tipa sasvim dovoljno. Kutijica je čvrsta, jednostavna i lepog dizajna.


Senke sam slikala sa Avon bazom (levo) i bez nje (desno). Razlika je očigledna, a za bazu imam samo reči hvale. Senka je mnogo jača sa njom, postojanija i ne skuplja se u pregibima. 









Senke su lepo pigmentovane, uz bazu i sasvim dovoljno postojane, nijanse su lepo uklopljene. Ukoliko tragate za malom paletom tamnih senki ovo je moja topla preporuka. Pristupačne su, kvalitetne, a pritom su domaći brend.

Na žalost, iako je bilo sunčano, jedan oblak me je nervirao i non stop mi je bacao senku što možete i same da primetite. Boje su prilično realno ispale, a poslednja slika je slikana u sobi sa blicem.


Kakva su vaša iskustva sa ovim senkama, imate li predlog za isprobavanje neke druge kombinacije boja? Svi predlozi, saveti i kritike su dobrodošli. :)


P.S. Danas sam se malo raspisala zato što nisam sigurna koliko ću narednih dana moći, nadam se da vam ne smeta? Do tada lajkujte moju Facebook stranicu  , pa ćemo se tamo družiti. :)

Do sledećeg posta... :*



8 коментара:

  1. senke su divne, a taman si usput i bazu nahvalila :) razlika sa i bez baze je ocigledna i meni je apsolutno savrsena :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ove senkice su predivne...Secam se da sam ranije imala jednu i da sam je stalno nosila na putovanja sa sobom :) Moracu opet da je kupim, bas mi nedostaje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam samo ovu, ali je vrlo verovatno da ću kupiti neku "pitomiju". :)

      Избриши
  3. Baš sam je merkala,u potrazi sam za lepim ljubičanstvenim tonovima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je ona stvarno jako dobro rešenje. :) Pigmentacija slojevima može da se pojača što ja volim ko ovih tamnijih nijansi. I naravno, kada se nanese četkicom izgleda mnogo lepše nego ovako razmazana prstima. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*